Instrumente de accesibilitate

Banner
  • Hits: 149082

Lista documente institutie

Compartimentul  de supraveghere epidemiologică şi control boli transmisibile:

Situația stocurilor  pentru programul de vaccinare PN I (sursa gratuita, sursă venituri proprii - accize, sursă buget de stat); 
Raport medical de activitate trimestrială;
Raport medical de activitate anuală;
Formular de raportare a rezultatelor activității de estimare a acoperirii vaccinale;
Macheta  indicatori fizici de eficiență  și de rezultat (INSP –CNSCBT);
Formular de raportare trimestrială a vaccinurilor efectuate în sistem public/privat la cererea beneficiarilor;
Formular de raportare trimestrială a utilizării vaccinurilor administrate grupelor populaționale la risc în cadrul PN V;
Fișa de raportare a reacțiilor adverse postvaccinale indezirabile (in folio, după caz);
Nota de recepție a produselor;
Aviz de insoțire a produselor; 
Proces verbal de predare - primire materiale;
Registru unic boli transmisibile;
Registru de preluare/ predare boli transmisibile;
Fișa unică de raportare; 
Fișe specifice de boli transmisibile; 
Rapoarte săptămânale/lunare/trimestriale/semestriale/anuale;
Registrul electronic  EpiInfo cu baza de date Hep.B, ITS, Tuse convulsivă, boală Lyme;
Fișa de investigație epidemiologică  și declarare a cazului nou de ITS;
Registru unic ITS;
Informare/Raport de alertă pentru cazuri de boală transmisibilă/situații alertă epidemiologică;

Fişa cazului de infecţie cu Clostridium difficile (ICD);
Formular de raportare săptămânală a cazurilor de ICD;
Fişa cazului de infecţie asociată asistenţei medicale (IAAM);
Macheta de colectare săptămânală a datelor  raportate de unitatățile sanitare privind cazurile de IAAM;
Registru electronic Unic  EpiInfo 7, de monitorizare a IAAM și ICD;
Fişa raportării expunerii accidentale a personalului medico-sanitar, de îngrijire şi auxiliar la produse biologice;
Fişa unităţii sanitare privind vaccinarea antihepatită B a personalului medico-sanitar, de îngrijire şi a personalului auxiliar;
Tabel privind situaţia vaccinărilor personalului medico-sanitar în urma expunerii accidentale la produse biologice;
Fişa de supraveghere a cazului de infecţie nosocomială în sistem sentinelă;
Fişe de tulpini invazive;
Centralizator tulpini invazive;
Macheta de raportare a indicatorilor aferenţi PN II.2;
Rapoarte de activitate trimestrială pentru infecţiile nosocomiale în sistem sentinelă;
Formular pentru raportare lunară testări HIV;

Compartiment Igiena mediului:

Autorizarea sanitară a funcţionării în baza declaraţiei pe propria răspundere;
Autorizarea sanitară a funcţionării în baza referatului de evaluare;
Certificarea conformităţii cu normele de igienă şi sănătate publică;
Asistenţă de specialitate de sănătate publică;
Viză anuală;
Paşaport pentru Transport Cadavru Uman;
Passeport de Transport Pour Cadavre Humain;
Passport For Transport The Human Corpse;
Aviz Sanitar - pentru deshumarea/transportul şi reînhumarea cadavrelor umane;
Aviz Sanitar - pentru înhumarea/transportul cadavrelor umane;
Corespondenţă cu autorităţile administrației publice locale;
Răspuns solicitări;
Soluţionare sesizări/petiţii;
Documente emise ca răspuns la cererile, sesizările depuse de instituţii publice, agenţi economici, persoane fizice, etc.;
Rapoarte de activitate privind acţiunile desfăşurate în cadrul Programului Național de Monitorizare a Factorilor  Determinanți din  Mediul de Viață și  Muncă (P.N. V) - Domeniul privind protejarea sănătăţii şi prevenirea îmbolnăvirilor asociate factorilor de risc din mediul de viaţă;
Fişa de anchetă a focarului de epidemie hidrică/viitură/inundaţie;
Fişa de înregistrare şi raportare a cazului de methemoglobinemie acută la sugar;

Compartiment Igiena alimentului:

Notificare de asistenţă de specialitate de sănătate publică a conformităţii;
Notificare de certificare de sănătate publică a conformităţii;
Autorizaţie sanitară în baza declaraţiei pe proprie răspundere;
Autorizaţie sanitară în baza referatului de evaluare;
Viză anuală;
Documente emise ca răspuns la cererile, sesizările depuse de instituţii publice, agenţi economici, persoane fizice, etc.;
Fişa de raportare a focarului de toxiinfecţie alimentară;
Rapoarte de activitate privind acţiunile desfăşurate în cadrul Programul Naţional V - domeniul 4;

Compartiment Igiena colectivităților de copii/tineri:

Autorizarea sanitară a funcţionării în baza declaraţiei pe propria răspundere;
Certificarea conformităţii cu normele de igienă şi sănătate publică;
Asistenţă de specialitate de sănătate publică;
Documente emise ca răspuns la cererile, sesizările depuse de instituţii publice, agenţi economici, persoane fizice, etc.

Compartiment Medicina muncii:

Asistenţă de specialitate de sănătate publică;
Dosarul de cercetare pentru declararea bolilor profesionale;
Registrul de evidenţă a bolilor profesionale la nivel teritorial;
Rapoarte de activitate privind acţiunile desfăşurate în cadrul Programului național de monitorizare a factorilor determinanți din mediul de viață și muncă P.N. II - Domeniul privind protejarea sănătăţii şi prevenirea îmbolnăvirilor asociate factorilor de risc din mediul de muncă;
Răspuns la solicitări;
Soluţionare sesizări/petiţii; 

Compartiment de evaluare și promovare a sănătății:

Rapoarte de activitate privind derularea programelor  naţionale de sănătate publică, derulate de către unităţile sanitare din subordinea AAPL;
Macheta de raportare a indicatorilor specifici pentru programele naţionale de sănătate publică, derulate de către unităţile sanitare din subordinea AAPL;
Situaţia stocurilor şi balanţa de stocuri cantitativ-valorică, după preţ, pe depozite, pentru unităţile sanitare din subordinea AAPL, care derulează  programe naţionale de sănătate publică ;
Cereri de finanţare fundamentate, pentru  unităţile sanitare din subordinea AAPL, care derulaează programe  de sănătate publică;
Contracte pentru desfăşurarea activităţilor prevăzute în programele naţionale de sănătate publică, cu unităţile sanitare din subordinea AAPL;
Corespondență cu alte entități;
Raportări lunare, trimestriale, anuale;
Protocol de colaborare în vederea înființării unor centre comunitare integrate la nivelul județului Mureș;
Protocol de colaborare cu UAT- uri și cu alte instituţii publice și private;
Contractele de furnizare a laptelui praf, cu autorităţile publice locale; 
Avizul de însoţire a mărfii, eliberate din magazia instituţiei; Fişa de magazie;
Necesar, borderou, decont, reţete privind eliberarea de lapte praf;
Dosare deces matern şi analiza deceselor materne;
Dosare trimitere la tratament în străinătate;

Laborator de diagnostic şi investigare în sănătate publică:

Registre;
Protocoale;
Raport şi protocol de validare;
Chestionare;
Cerere de analiză;
Proces verbal de analiză şi evaluare;
Buletin de analiză;
Fisă de monitorizare;
Contract prestări servicii;
Diagrama de control;
Grila de lucru;
Plan de audit;
Chestionar de audit;
Raport de audit;
Agendă de analiză;
Tabel monitorizare;
Etichete;
Fişe;
Contract prestaţii medico - sanitare;
Angajament deontologic;
Plan anual de instruire;
Proces verbal de instruire;

Laborator Igiena radiaţiilor:

Proces verbal de constatare;
Registru de intrare/ieșire filme fotodozimetrice;
Registru - procese verbale de constatare;
Registre – buletine de analiză / rapoarte de încercare;
Registru - avize/ autorizații sanitare; 
Registru - referate de evaluare;
Registru - buletine de expertizare a locurilor de muncă;
Registru de mișcare a surselor radioactive;
Registrul  determinărilor conținutului radioactiv din factorii de mediu;
Registru de inventar;
Registru de evidență a surselor radioactive;
Buletin de analiză/ raport de încercare;
Buletin de expertizare a locurilor de muncă;
Proces verbal de constatare;
Referat de evaluare pentru avizarea / autorizarea sanitară;
Aviz sanitar pentru desfașurarea în siguranță a activităților nucleare;
Autorizație sanitară pentru desfașurarea în siguranță a activităților nucleare;
Lista cu generatorii de radiaţii ionizante/ surse radioactive;
Lista cu expuşii profesional la radiații ionizante;
Dosarele de obiectiv;

Serviciul Control în sănătate publică:

Procese verbale de constatare a condițiilor igienico-sanitare;
Procese verbale de constatare a contravențiilor;
Procese verbale de recoltare probe;
Rapoarte de activitate;
Registre evidențe controale și probe recoltate;
Registre evidență  sancțiuni contravenționale;
Registre evidența contravenții în debit;
Registre evidență  contravenții anulate;
Registre evidență  sesizări / reclamații;
Registre evidență  suspendări de activitate / anulări autorizații de funcționare;
Protocoale interinstituționale;
Ordin de deplasare;
Adrese transmise;
Proceduri de lucru;
Dosare de obiectiv;
Planuri de inspecție;
Documente de alertă rapidă;
Registru evidența cronologică și nominală pentru Procese verbale de constatare a condițiilor igienico-sanitare;
Registru evidență cronologică și nominală pentru Procese verbale de constatare a contravențiilor.
Dosare de autorizare ale furnizorilor privați de asistență medicală de urgență prespitalicească și transport medical asistat și transport sanitar neasistat, a serviciilor de ambulanță județene  și a serviciilor mobile de urgență reanimare și descarcerare (SMURD);
Autorizații de Funcționare ale furnizorilor privați de asistență medicală de urgență prespitalicească și transport medical asistat și transport sanitar neasistat, a serviciilor de ambulanță județene si a SMURD;
Raportări lunare ale indicatorilor privind consumul  de substanțe psihoactive la nivelul structurilor de primire urgență și a secțiilor de psihiatrie din cadrul unităților sanitare cu paturi;
Raportări situații deosebite survenite în unitățile  sanitare cu paturi;
Plan de măsuri sezon estival; Plan de măsuri sezon rece;
Raportare zilnică a indicatorilor specifici pentru sezonul rece (conform solicitării Ministerului Sănătății - Centrul Operativ pentru Situații de Urgență);
Planuri de urgență ale unităților  sanitare cu paturi;

Compartiment Asistenţă medicală şi programe naționale de sănătate:

Macheta de raportare a indicatorilor specifici pentru toate programele naţionale de sănătate publică derulate de către unităţile sanitare din subordinea AAPL;
Situaţia stocurilor şi Balanţa de stocuri cantitativ-valorică după preţ pe depozite pentru toate programele naţionale de sănătate publică derulate de către unităţile sanitare din subordinea AAPL;
Rapoarte de activitate aferete derulării programelor  naţionale de sănătate publică, derulate de către unităţile sanitare din subordinea AAPL;
Cereri de finanţare fundamentate pentru programele naţionale de sănătate publică derulate de către unităţile sanitare din subordinea AAPL;
Contractele pentru desfăşurarea activităţilor prevăzute în  programele naţionale de sănătate publică, cu unităţile sanitare din subordinea AAPL;
Acte adiționale la contractele pentru desfăşurarea activităţilor prevăzute în programele naţionale de sănătate publică, cu unităţile sanitare din subordinea AAPL;
Corespondență cu alte instituții;
Autorizaţii pentru examinarea ambulatorie a candidaţilor la obţinerea permisului de conducere şi a conducătorilor de autovehicule sau tramvaie precum şi vize anuale eliberate pe baza unui dosar şi a unei cereri a unităţii medicale solicitante;
Autorizații pentru examinarea ambulatorie a persoanelor fizice în vederea procurării, deținerii, portului și folosirii armelor și munițiilor;
Raportări trimestriale, anuale;
Centralizatoare trimestriale şi anuale / indicatori specifici;
Certificate de înregistrare în Registrul unic al cabinetelor medicale, a cabinetelor mdicale, a cabinetelor conexe actului medical și a cabinetelor de practică independentă a profesiei de asistent medical;
Adeverinte privind suspendarea/radierea din Registrul unic a activității cabinetelor medicale, a cabinetelor medicale,  a cabinetelor conexe actului medical și a cabinetelor de practică independentă a profesiei de asistent medical; 
Autorizații liberă practică pentru audiolog, fizician, sociolog medical, optician, optometrist, tehnician protezare auditivă, terapeut vocal, tehnician ortezare, protezare;
Documente referitoare la autorizarea unităților sanitare pentru eliberarea de certificate medicale pentru copii cu dizabilități;
Documente referitoare la clasificarea spitalelor în funcție de competență
Autorizație de funcționare pentru îngrijiri la domiciliu

Compartiment Avizare și autorizare:

Registru evidenţă intrări/ieşiri avize/autorizaţii sanitare/notificări;
Formular cerere tip;
Formular memoriu tehnic tip (de specialitate): alimentatie publică, unităţi prestări servicii, unităţi nealimentare, unităţi de producţie, epidemiologie (cabinete medicale);
Formular tip- raport săptămânal/lunar;
Formular tip -declarație referitoare la condițiile igienico-sanitare;
Formular tip –fluturaş notificare achitare tarif;
Corespondenţă cu autorităţile publice locale;
Răspuns solicitări;
Raport de activitate lunar, trimestrial, semestrial, anual;

Compartiment juridic:

Acte de procedură;
Contracte;
Redactare dispoziţii;
Note interne;

Comaprtiment Audit public intern:

Ordin de serviciu;
Declaraţia de independenţă;
Notificarea privind declanşarea misiunii de audit public intern;
Minuta ședinței de deschidere;
Chestionarul de luare la cunoştinţă;
Studiu preliminar;
Stabilirea punctajului total al riscurilor şi ierarhizarea riscurilor;
Foaie de lucru pentru identificarea controalelor interne aşteptate;
Chestionarul de control intern;
Foaie de lucru pentru identificarea controalelor interne existente;
Evaluarea iniţială a controlului intern şi stabilirea obiectivelor de audit;
Programul misiunii de audit public intern;
Chestionarul - lista de verificare;
Foaie de lucru;
Interviu;
Teste;
Fişă de identificare şi analiză a problemei;
Formularul de constatare şi raportarea iregularităţilor;
Nota centralizatoare a documentelor de lucru;
Minuta şedinţei de închidere;
Proiect de raport de audit public intern;
Minuta reuniunii de conciliere;
Raport de audit public intern;
Planul de acțiune și calendarul implementărilor la raportul de audit;
Stadiul progreselor în procesul de implementare a recomandărilor;
Fişa de urmărire a implementării recomandărilor;
Plan anual de audit public intern+ anexă la planul anual de audit public intern;
Referat de justificare a planului anual de audit public intern;
Plan multianual de audit public intern + anexă la planul multianual de audit public intern;
Referat de justificare a planului multianual de audit public intern;
Planul de asigurare și îmbunătățire a calității;
Programul de asigurare și îmbunătățire a activității;
Machete raportare anuală Ministerul Sănătății;
       Anexa 1 - Înfiinţare și funcţionare;
       Anexa 2 - Comunicare raport;
       Anexa 3 - Independența funcției de audit intern;
       Anexa 4 - Obiectivitatea auditorilor interni;
       Anexa 5 - Norme proprii;
       Anexa 6 - Proceduri scrise;
       Anexa 7 – PAIC;
       Anexa 8 - Evaluare externă;
       Anexa 9 - Ocupare posturi;
       Anexa 10 - Fluctuația personalului;
       Anexa 11 - Structura personalului de conducere;
       Anexa 12 - Structura personalului de execuție;
       Anexa 13 - Pregătirea personalului;
       Anexa 14 – Dimensionare;
       Anexa 15 - Planificare multianuală;
       Anexa 16 - Misiuni audit;
       Raport anual privind activitatea de audit public intern; 
                           
Serviciul Buget - finanțe, contabilitate și administrativ:      

Anexe la bilanţul contabil;
Angajamente bugetare;
Angajamente legale;
Avize de expediere a mărfii;
Avize de însoțire a mărfii;
Balanțe de verificare tehnico-operative şi financiar contabile;
Bilanț contabil;
Bonuri de consum;
Borderouri;
Bugetul de venituri și cheltuieli;
Centralizator încasări laboratoare;
Cerere deschidere credite bugetare;

Cereri de finanțare Programe naționale de sănătate publică;
Chitanțe;
Contracte;
Deconturi;
Dispoziții de încasare;
Dispoziții de plată;
Execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli;
Extrase de cont;
Facturi;
File CEC;
Fișe de cont analitice şi sintetice;
Fișe de magazie;
Liste de inventar;
Note contabile;
Note de corecţie în sistemul Forexebug - CAB;
Note de fundamentare privind oportunitatea realizării unei investiţii;
Note de recepții;
Note de transfer;
Note justificative;
Ordine de plată;
Ordonanțări;
Proceduri operaționale;
Proces verbal recepţie mijloace fixe;
Procese verbale de inventariere;
Procese verbale de primire cu titlu gratuit;
Procese verbale de transmitere cu titlu gratuit;
Propunere de angajare a unei cheltuieli;
Referate de necesitate;
Registru de casă privind operaţiunile de încasări şi plăţi;
Registru jurnal;
Registru-inventar;
Registru privind operaţiunile supuse vizei de control financiar preventiv propriu;
Situația stocurilor pe Programele naționale de sănătate publică/surse de finanțare;
Situaţii privind monitorizarea lunară şi trimestrială a cheltuielilor de personal;
Situaţii privind monitorizarea lunară şi trimestrială a investiţiilor;
Foi de parcurs;
Fişa activităţii zilnice (FAZ);
Programare săptămânală activitate deplasări;
Referate de necesitate;
Ordin de deplasare (delegaţie);
Proces verbal de recepţie servicii şi lucrări;
Documentaţie în vederea aprobării casărilor de către ordonatorul principal de credite;
Proces verbal de casare;

Compartiment achiziţii publice:

Comandă bunuri, servicii, lucrări;
Propunere de angajare a unei cheltuieli;
Angajament bugetar;
Referate de necesitate;
Note de fundamentare privind oportunitatea realizării unei investiţii;
Contracte de achiziţie bunuri, servicii, lucrări;
Cereri de ofertă;
Notificări în SEAP;
Programul anual al achiziţiilor publice;

Serviciul Resurse Umane, Statistică, Relații publice, Secretariat: 

Organigrama, Statul de funcţii şi Statul de personal al Direcţiei de Sănătate Publică Mureş şi documentaţia aferentă modificării statelor de funcţii;
Documentele întocmite în cazul angajării, încetării, schimbării locului de muncă sau modificării raporturilor de serviciu sau de muncă a personalului din cadrul instituţiei;
 Contracte individuale de muncă, acte adiţionale, adrese de transfer, note de lichidare;
Dosare profesionale şi dosare personale;
Programarea concediilor de odihnă, cereri concedii odihnă;
Foile de prezenţă colectivă, condici de prezenţă, state de plată a salariilor, declaraţii fiscale;
Contractul colectiv de muncă pe unitate;
Documentaţia privind organizarea concursurilor sau examenelor în vederea ocupării posturilor vacante, a concursurilor de promovare (publicitate, bibliografii, dosare de înscriere, procese verbale, rapoarte);
Documentaţia privind concursurile sau examenele organizate de către Ministerul Sănătăţii (obţinerea titlului de medic/medic dentist/farmacist specialist, primar, atestate studii complementare, rezidenţiat);
Dosare/avize prelungire activitate medici peste vârsta legală de pensionare;
Declaraţiile de avere şi declaraţiile de interese ale personalului din cadrul instituţiei şi registrul de evidenţă al declaraţiilor;
Administrarea bazei de date ANFP referitoare la evidenţa funcţiilor publice şi a funcţionarilor publici conform programului informatic implementat, documentaţia de avizare structuri funcţii publice;
Rapoarte de evaluare a performanţelor profesionale individuale ale funcţionarilor publici şi personalului contractual;
Adeverinţe pentru personalul din cadrul instituţiei cu privire la încadrare, drepturi salariale şi vechimea în muncă, etc.;
Fişe de post;
Registrul general de evidenţă a salariaţilor;
Programul anual de perfecţionare profesională şi documente privind perfecţionarea profesională;
Proceduri de sistem şi proceduri operaţionale;
Planul de recrutare a funcţiilor publice;
Legitimaţii pentru personalul din cadrul instituţiei și registrul de evidență;
Raportări statistice privind fondul de salarii şi structura personalului respectiv, numărul posturilor vacante şi numărul posturilor ocupate şi alte raportări statistice;
Adeverinţe, extrase, copii eliberate de pe documentele păstrate în arhiva instituţiei pentru dosare pensionare/dosare de pensionare;
Evidenta militară și mobilizarea la locul de muncă, comunicări, informări la Centrul Militar Judetean;
Dispoziţii/decizii emise de către directorul executiv;  
Documente referitoare la desfăşurarea pregătirii prin rezidenţiat şi pregătirea în cea de a doua specialitate;
Documente/dosare  necesare pentru recunoaşterea profesională a calificărilor dobândite în profesiile reglementate din sectorul de sănătate în Uniunea Europeană;
Documentaţia privind încadrarea locurilor de muncă în condiţii deosebite de muncă;
Certificate de medic/medic dentist/farmacist specialist, primar, atestate studii complementare;
Corespondenţă (intra şi inter-instituţională, cetăţeni, persoane juridice), răspunsuri la sesizări, interpelări;
Regulamentul de organizare şi funcţionare al instituţiei;
Regulamentul intern;
Rapoarte de activitate, pe specificul de activitate ;
Registru de evidenţă intrare-ieşire/Registrul de evidenţă al corespondenţei;
Registru de evidență și eliberare certificate/atestate medici/medici stomatologi/farmaciști/biologi;
Acte administrative din domeniul documentelor clasificate;
Corespondență internă/ corespondență cu alte entități;
Comunicate de presă;
Petiții și răspunsuri la petiții;
Solicitări informații de interes public;
Documente cu caracter intern;
Rapoarte anuale de evaluare a aplicării Legii nr. 544/ 2001 privind liberul acces la informațiile de interes public;
Cerere de informații de interes public;
Scrisoare de răspuns la cerere;
Reclamație administrativă;
Scrisoare de răspuns la reclamație;
Registru pentru înregistrarea solicitărilor și răspunsurilor privind accesul la informațiile de interes public și pentru gestionarea procesului de acces la informații de interes public;
Registru reclamații administrative și plângeri în instanță;
Regulament de lucru al Comisiei de analiză privind încălcarea dreptului de acces la informațiile de interes public;
Registru audiențe;
Registru anual petiții;
Acreditare jurnaliști;
Lista cu informațiile de interes public, din oficiu;
Declarație privind accesibilitatea;
Analiză/ Notă de fundamentare privind implementarea cerințelor tehnice de accesibilitate;
Metodologia de calcul a duratei de completare a unui formular;
Sinteza stării de sănătate a populației și activității medico-sanitare din județul Mureș;
Raportul SAN-activitatea unităților sanitare (emis de Institutul Național de Statistică);
19.4 Centralizatorul morbidității în cabinetul medicului de familie; 
19.15 Centralizatorul activității spitalului;
MS 60 4 4 A_ Cap. 2 activitatea spitalului a ambulatoriului integrat și a cabinetelor medicale de specialitate;
MS 60 4 4 A_ Cap. 3 activitatea sanatoriului spitalului, secției (compartimentului) de pneumoftiziologie;
MS.60.4.2.A_Cap.1 Dare de seamă privind principalii indicatori ai cunoașterii sănătății;
MS.60.4.4.A_ Cap.4  Activitatea preventoriului;
MS.60.4.4.A_ Cap.7 activitatea serviciului de ambulanță;
MS.60.4.4.A_ Cap.9 Activitatea Centrului de Transfuzie Sanguină;
MS.60.4.4.A_Cap.10 Activitatea laboratorului de medicină legală;
MS.60.4.4.A Cap.11 Activitatea unităților sanitare  balneare;
MS.60.4.4.A_ Cap.14 Cheltuielile bugetare în unitățile sanitare;
MS.60.4.4.A_ Cap.15 Personal mediu sanitar, auxiliar sanitar, muncitori, personal de deservire și personal din aparatul funcțional,  pe categorii de unități - femei;
MS.60.4.4.A_Cap.15 Personal mediu sanitar, auxiliar sanitar, muncitori, personal de deservire și personal din aparatul funcțional, pe categorii de unități;
MS.60.4.4.A_Cap.15 Personal mediu sanitar, auxiliar sanitar, muncitori, personal de deservire și personal din aparatul funcțional, pe grupe de vârstă, sexe și medii;
MS.60.4.4.A _Cap.15 Personal sanitar cu studii superioare, pe categorii de unități- femei;
MS.60.4.4.A_ Cap.15 Personal sanitar cu studii superioare, pe categorii de unități;
MS.60.4.4.A_Cap.15 Personal sanitar cu studii superioare pe grupe de vârstă , sexe și medii;
MS.60.4.5.A_ Cap.1 Dare de seamă diabet;
Situația socială a internaților din unitatea medico socială;
Tabelul unității medico sociale, personal și cheltuieli;
MS.60.4.4.A Cap.1 Activitate  cabinet medic de familie și de intreprindere;
Fișa decesului sub un an;
Fișa decesului 1- 4 ani; 
Fișa decesului perinatal;
Fișa decesului matern prin cauze directe și indirecte
Morbiditatea și activitatea cabinetului  medical școlar/studențesc;
Anexa III A Fișa de raportare toxicomani;
Consum medicamente spitale publice;
Formular cazuri noi și rămași  în evidență,  tumori maligne pe diagnostic și  vârstă;