- Hits: 9908
Buletin informativ
- Legislatie
- Structura organizatorica
- Regulament intern
- Conducere
- Functionar responsabil Legea nr. 544/ 2001
- Coordonate de contact
- Audiente
- Surse financiare, buget bilanţ contabil
- Programe si strategii
- Lista cuprinzand documentele de interes public
- Lista cuprinzand documentele produse/gestionate
- Modalităţi de contestare (Legea nr. 544 din 2001)
ORGANIGRAMA
Direcţiei de Sănătate Publică a Judeţului Mureş
Regulament intern






Târgu Mureş, Str. Gheorghe Marinescu, Nr.50 (Clădirea Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Târgu Mureş - etaj 1)
Informaţii Coronavirus DSP MUREŞ: 021.414.44.65 în intervalul orar 8-14 (luni-vineri, cu excepția sărbătorilor legale)
Informatii DSP: 0731.338.068 în intervalul orar 8-14 (luni-vineri, cu excepția sărbătorilor legale)



















Târgu Mureş, Str. Gheorghe Marinescu, Nr.50 (CLĂDIREA CENTRULUI JUDEŢEAN DE APARATURĂ MEDICALĂ MUREŞ)
























Târgu Mureş, Str. GHEORGHE DOJA, Nr. 34
Programul de relații cu publicul al Direcției de Sănătate Publică Mureș, în care se permite accesul persoanelor străine în incintă, se desfășoară zilnic, de luni până vineri, în intervalele orare:
800 – 1200;
1300 – 1600;
În intervalul 1200 – 1300 accesul persoanelor străine în clădire va fi restricționat









Luni - Joi: 830 - 12 | 13 - 15
Vineri: 830 - 10 | 1130 - 15





Luni - Vineri: 8 - 13

























Eliberare rezultate: 13-14




DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA MURES
La nivelul Direcţiei de Sănătate Publică Mureş datele de contact privind programarea audienţelor sunt:

Solicitarea va cuprinde numele şi prenumele, domiciliul, numărul de telefon şi motivul solicitării audienţei.


- Bugetul aprobat
- Bilantul contabil
Direcţia de Sănătate Publică Mureş realizează politicile şi programele naţionale de sănătate, elaborează şi implementează programe locale de sănătate publică, organizează şi coordonează structurile sanitare, elaborează evidenţele statistice în probleme de sănătate publică şi asigură planificarea şi derularea investiţiilor finanţate de la bugetul de stat pentru sistemul de sănătate.
-coordonează şi evaluează realizarea indicatorilor programelor naţionale de sănătate care se derulează în teritoriul arondat şi organizează acţiuni de inspecţie sanitară de stat prin personalul împuternicit în condiţiile legii; programele de sănătate privind femeile şi copiii, precum şi toate aspectele legate de starea de sănătate a acestui grup populaţional sunt coordonate şi monitorizate de către personalul nominalizat în acest scop;
-coordonează şi organizează activităţile privind asigurarea asistenţei medicale în caz de dezastre, epidemii şi alte situaţii speciale;
-organizează preluarea de la toţi furnizorii de servicii medicale a datelor statistice, prelucrarea şi raportarea acestora, în conformitate cu reglementările în vigoare.
-în colaborare cu autorităţile locale, cu instituţii de învăţământ şi organizaţii guvernamentale şi neguvernamentale, organizează activităţi în domeniul sănătăţii publice.
-organizează culegerea şi prelucrarea datelor statistice de la toţi furnizorii de servicii medicale din teritoriul arondat, indiferent de forma de organizare, şi întocmesc rapoarte pe care au obligaţia de a le pune la dispoziţie Ministerului Sănătăţii şi instituţiilor desemnate de acesta, potrivit reglementărilor legale în vigoare. Furnizează date statistice către alte autorităţi, activitate ce se va face la solicitare şi cu respectarea confidenţialităţii referitoare la persoane.
-efectuează, potrivit dispoziţiilor legale, servicii de sănătate publică, pentru care se percep tarife potrivit actelor normative în vigoare.
1. Actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea Direcţiei de Sănătate Publică Mureş;
2. Structura organizatorică, atribuţiile birourilor, serviciilor, a compartimentelor, programul de funcţionare şi programul de audienţe;
3. Coordonatele de contact ale instituţiei publice, respectiv: denumirea, adresa, nr. de telefon, nr. fax, adresa de e-mail, adresa paginii de internet;
5. Bilanţul contabil;
6. Bugetul de venituri şi cheltuieli;
7. Numele persoanelor din conducerea instituţiei;
8. Date statistice referitoare la starea şi evoluţia stării de sănătate a populaţiei, precum şi tendinţele de evoluţie ale diferitelor componente ale sistemului (indicatori);
9. Comunicate de presă;
10. Informaţii privind nivelurile tarifelor pentru serviciile prestate în condiţiile legii;
11. Materiale informative editate (ghiduri, pliante, broşuri etc.) ;
12. Raportul anual de activitate al Direcţiei de Sănătate Publică Mureş;
13. Organizarea concursurilor/ examenelor pentru ocuparea posturilor vacante;
14. Lista contractelor de achiziţii publice;
15. Declaraţiile de avere ale personalului;
16. Modalităţile de contestare, în situaţia în care o persoană se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate;
17. Indicatori privind activitatea desfăşurată de Direcţia de Sănătate Publică Mureş, precum: numărul total al autorizaţiilor eliberate, numărul total al acţiunilor de control, numărul total al sesizărilor, numărul total al avizelor, numărul total al notificărilor, numărul total al sancţiunilor aplicate în condiţiile legii.
18. Informaţii de interes general din punct de vedere al sănătăţii publice, pentru o mai bună informare a cetăţeanului.
Informaţiile de interes public, în conformitate cu prevederile Legii nr. 544/ 2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, pot fi accesate pe site-ul Direcţiei de Sănătate Publică Mureş, www.aspms.ro, sau prin solicitări scrise.
Solicitarea în scris va cuprinde, în conformitate cu art. 6(3) din Legea nr. 544/2001, următoarele elemente:
-instituţia la care se adresează cererea
-informaţia solicitată astfel incât să permită instituţiei publice identificarea informaţiei de interes public
-numele, prenumele şi semnătura solicitantului, precum şi adresa la care se solicită primirea răspunsului.
În cazul petiţiilor, conform art. 7 din Legea nr. 233/ 2002 privind aprobarea O.G. nr. 27/ 2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, petiţiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare ale petiţionarului nu se iau în considerare şi se clasează.
Compartimentul de supraveghere epidemiologică şi control boli transmisibile:
Situația stocurilor pentru programul de vaccinare PN I (sursa gratuita, sursă venituri proprii - accize, sursă buget de stat);
Raport medical de activitate trimestrială;
Raport medical de activitate anuală;
Formular de raportare a rezultatelor activității de estimare a acoperirii vaccinale;
Macheta indicatori fizici de eficiență și de rezultat (INSP –CNSCBT);
Formular de raportare trimestrială a vaccinurilor efectuate în sistem public/privat la cererea beneficiarilor;
Formular de raportare trimestrială a utilizării vaccinurilor administrate grupelor populaționale la risc în cadrul PN V;
Fișa de raportare a reacțiilor adverse postvaccinale indezirabile (in folio, după caz);
Nota de recepție a produselor;
Aviz de insoțire a produselor;
Proces verbal de predare - primire materiale;
Registru unic boli transmisibile;
Registru de preluare/ predare boli transmisibile;
Fișa unică de raportare;
Fișe specifice de boli transmisibile;
Rapoarte săptămânale/lunare/trimestriale/semestriale/anuale;
Registrul electronic EpiInfo cu baza de date Hep.B, ITS, Tuse convulsivă, boală Lyme;
Fișa de investigație epidemiologică și declarare a cazului nou de ITS;
Registru unic ITS;
Informare/Raport de alertă pentru cazuri de boală transmisibilă/situații alertă epidemiologică;
Fişa cazului de infecţie cu Clostridium difficile (ICD);
Formular de raportare săptămânală a cazurilor de ICD;
Fişa cazului de infecţie asociată asistenţei medicale (IAAM);
Macheta de colectare săptămânală a datelor raportate de unitatățile sanitare privind cazurile de IAAM;
Registru electronic Unic EpiInfo 7, de monitorizare a IAAM și ICD;
Fişa raportării expunerii accidentale a personalului medico-sanitar, de îngrijire şi auxiliar la produse biologice;
Fişa unităţii sanitare privind vaccinarea antihepatită B a personalului medico-sanitar, de îngrijire şi a personalului auxiliar;
Tabel privind situaţia vaccinărilor personalului medico-sanitar în urma expunerii accidentale la produse biologice;
Fişa de supraveghere a cazului de infecţie nosocomială în sistem sentinelă;
Fişe de tulpini invazive;
Centralizator tulpini invazive;
Macheta de raportare a indicatorilor aferenţi PN II.2;
Rapoarte de activitate trimestrială pentru infecţiile nosocomiale în sistem sentinelă;
Formular pentru raportare lunară testări HIV;
Compartiment Igiena mediului:
Autorizarea sanitară a funcţionării în baza declaraţiei pe propria răspundere;
Autorizarea sanitară a funcţionării în baza referatului de evaluare;
Certificarea conformităţii cu normele de igienă şi sănătate publică;
Asistenţă de specialitate de sănătate publică;
Viză anuală;
Paşaport pentru Transport Cadavru Uman;
Passeport de Transport Pour Cadavre Humain;
Passport For Transport The Human Corpse;
Aviz Sanitar - pentru deshumarea/transportul şi reînhumarea cadavrelor umane;
Aviz Sanitar - pentru înhumarea/transportul cadavrelor umane;
Corespondenţă cu autorităţile administrației publice locale;
Răspuns solicitări;
Soluţionare sesizări/petiţii;
Documente emise ca răspuns la cererile, sesizările depuse de instituţii publice, agenţi economici, persoane fizice, etc.;
Rapoarte de activitate privind acţiunile desfăşurate în cadrul Programului Național de Monitorizare a Factorilor Determinanți din Mediul de Viață și Muncă (P.N. V) - Domeniul privind protejarea sănătăţii şi prevenirea îmbolnăvirilor asociate factorilor de risc din mediul de viaţă;
Fişa de anchetă a focarului de epidemie hidrică/viitură/inundaţie;
Fişa de înregistrare şi raportare a cazului de methemoglobinemie acută la sugar;
Compartiment Igiena alimentului:
Notificare de asistenţă de specialitate de sănătate publică a conformităţii;
Notificare de certificare de sănătate publică a conformităţii;
Autorizaţie sanitară în baza declaraţiei pe proprie răspundere;
Autorizaţie sanitară în baza referatului de evaluare;
Viză anuală;
Documente emise ca răspuns la cererile, sesizările depuse de instituţii publice, agenţi economici, persoane fizice, etc.;
Fişa de raportare a focarului de toxiinfecţie alimentară;
Rapoarte de activitate privind acţiunile desfăşurate în cadrul Programul Naţional V - domeniul 4;
Compartiment Igiena colectivităților de copii/tineri:
Autorizarea sanitară a funcţionării în baza declaraţiei pe propria răspundere;
Certificarea conformităţii cu normele de igienă şi sănătate publică;
Asistenţă de specialitate de sănătate publică;
Documente emise ca răspuns la cererile, sesizările depuse de instituţii publice, agenţi economici, persoane fizice, etc.
Compartiment Medicina muncii:
Asistenţă de specialitate de sănătate publică;
Dosarul de cercetare pentru declararea bolilor profesionale;
Registrul de evidenţă a bolilor profesionale la nivel teritorial;
Rapoarte de activitate privind acţiunile desfăşurate în cadrul Programului național de monitorizare a factorilor determinanți din mediul de viață și muncă P.N. II - Domeniul privind protejarea sănătăţii şi prevenirea îmbolnăvirilor asociate factorilor de risc din mediul de muncă;
Răspuns la solicitări;
Soluţionare sesizări/petiţii;
Compartiment de evaluare și promovare a sănătății:
Rapoarte de activitate privind derularea programelor naţionale de sănătate publică, derulate de către unităţile sanitare din subordinea AAPL;
Macheta de raportare a indicatorilor specifici pentru programele naţionale de sănătate publică, derulate de către unităţile sanitare din subordinea AAPL;
Situaţia stocurilor şi balanţa de stocuri cantitativ-valorică, după preţ, pe depozite, pentru unităţile sanitare din subordinea AAPL, care derulează programe naţionale de sănătate publică ;
Cereri de finanţare fundamentate, pentru unităţile sanitare din subordinea AAPL, care derulaează programe de sănătate publică;
Contracte pentru desfăşurarea activităţilor prevăzute în programele naţionale de sănătate publică, cu unităţile sanitare din subordinea AAPL;
Corespondență cu alte entități;
Raportări lunare, trimestriale, anuale;
Protocol de colaborare în vederea înființării unor centre comunitare integrate la nivelul județului Mureș;
Protocol de colaborare cu UAT- uri și cu alte instituţii publice și private;
Contractele de furnizare a laptelui praf, cu autorităţile publice locale;
Avizul de însoţire a mărfii, eliberate din magazia instituţiei; Fişa de magazie;
Necesar, borderou, decont, reţete privind eliberarea de lapte praf;
Dosare deces matern şi analiza deceselor materne;
Dosare trimitere la tratament în străinătate;
Laborator de diagnostic şi investigare în sănătate publică:
Registre;
Protocoale;
Raport şi protocol de validare;
Chestionare;
Cerere de analiză;
Proces verbal de analiză şi evaluare;
Buletin de analiză;
Fisă de monitorizare;
Contract prestări servicii;
Diagrama de control;
Grila de lucru;
Plan de audit;
Chestionar de audit;
Raport de audit;
Agendă de analiză;
Tabel monitorizare;
Etichete;
Fişe;
Contract prestaţii medico - sanitare;
Angajament deontologic;
Plan anual de instruire;
Proces verbal de instruire;
Laborator Igiena radiaţiilor:
Proces verbal de constatare;
Registru de intrare/ieșire filme fotodozimetrice;
Registru - procese verbale de constatare;
Registre – buletine de analiză / rapoarte de încercare;
Registru - avize/ autorizații sanitare;
Registru - referate de evaluare;
Registru - buletine de expertizare a locurilor de muncă;
Registru de mișcare a surselor radioactive;
Registrul determinărilor conținutului radioactiv din factorii de mediu;
Registru de inventar;
Registru de evidență a surselor radioactive;
Buletin de analiză/ raport de încercare;
Buletin de expertizare a locurilor de muncă;
Proces verbal de constatare;
Referat de evaluare pentru avizarea / autorizarea sanitară;
Aviz sanitar pentru desfașurarea în siguranță a activităților nucleare;
Autorizație sanitară pentru desfașurarea în siguranță a activităților nucleare;
Lista cu generatorii de radiaţii ionizante/ surse radioactive;
Lista cu expuşii profesional la radiații ionizante;
Dosarele de obiectiv;
Serviciul Control în sănătate publică:
Procese verbale de constatare a condițiilor igienico-sanitare;
Procese verbale de constatare a contravențiilor;
Procese verbale de recoltare probe;
Rapoarte de activitate;
Registre evidențe controale și probe recoltate;
Registre evidență sancțiuni contravenționale;
Registre evidența contravenții în debit;
Registre evidență contravenții anulate;
Registre evidență sesizări / reclamații;
Registre evidență suspendări de activitate / anulări autorizații de funcționare;
Protocoale interinstituționale;
Ordin de deplasare;
Adrese transmise;
Proceduri de lucru;
Dosare de obiectiv;
Planuri de inspecție;
Documente de alertă rapidă;
Registru evidența cronologică și nominală pentru Procese verbale de constatare a condițiilor igienico-sanitare;
Registru evidență cronologică și nominală pentru Procese verbale de constatare a contravențiilor.
Dosare de autorizare ale furnizorilor privați de asistență medicală de urgență prespitalicească și transport medical asistat și transport sanitar neasistat, a serviciilor de ambulanță județene și a serviciilor mobile de urgență reanimare și descarcerare (SMURD);
Autorizații de Funcționare ale furnizorilor privați de asistență medicală de urgență prespitalicească și transport medical asistat și transport sanitar neasistat, a serviciilor de ambulanță județene si a SMURD;
Raportări lunare ale indicatorilor privind consumul de substanțe psihoactive la nivelul structurilor de primire urgență și a secțiilor de psihiatrie din cadrul unităților sanitare cu paturi;
Raportări situații deosebite survenite în unitățile sanitare cu paturi;
Plan de măsuri sezon estival; Plan de măsuri sezon rece;
Raportare zilnică a indicatorilor specifici pentru sezonul rece (conform solicitării Ministerului Sănătății - Centrul Operativ pentru Situații de Urgență);
Planuri de urgență ale unităților sanitare cu paturi;
Compartiment Asistenţă medicală şi programe naționale de sănătate:
Macheta de raportare a indicatorilor specifici pentru toate programele naţionale de sănătate publică derulate de către unităţile sanitare din subordinea AAPL;
Situaţia stocurilor şi Balanţa de stocuri cantitativ-valorică după preţ pe depozite pentru toate programele naţionale de sănătate publică derulate de către unităţile sanitare din subordinea AAPL;
Rapoarte de activitate aferete derulării programelor naţionale de sănătate publică, derulate de către unităţile sanitare din subordinea AAPL;
Cereri de finanţare fundamentate pentru programele naţionale de sănătate publică derulate de către unităţile sanitare din subordinea AAPL;
Contractele pentru desfăşurarea activităţilor prevăzute în programele naţionale de sănătate publică, cu unităţile sanitare din subordinea AAPL;
Acte adiționale la contractele pentru desfăşurarea activităţilor prevăzute în programele naţionale de sănătate publică, cu unităţile sanitare din subordinea AAPL;
Corespondență cu alte instituții;
Autorizaţii pentru examinarea ambulatorie a candidaţilor la obţinerea permisului de conducere şi a conducătorilor de autovehicule sau tramvaie precum şi vize anuale eliberate pe baza unui dosar şi a unei cereri a unităţii medicale solicitante;
Autorizații pentru examinarea ambulatorie a persoanelor fizice în vederea procurării, deținerii, portului și folosirii armelor și munițiilor;
Raportări trimestriale, anuale;
Centralizatoare trimestriale şi anuale / indicatori specifici;
Certificate de înregistrare în Registrul unic al cabinetelor medicale, a cabinetelor mdicale, a cabinetelor conexe actului medical și a cabinetelor de practică independentă a profesiei de asistent medical;
Adeverinte privind suspendarea/radierea din Registrul unic a activității cabinetelor medicale, a cabinetelor medicale, a cabinetelor conexe actului medical și a cabinetelor de practică independentă a profesiei de asistent medical;
Autorizații liberă practică pentru audiolog, fizician, sociolog medical, optician, optometrist, tehnician protezare auditivă, terapeut vocal, tehnician ortezare, protezare;
Documente referitoare la autorizarea unităților sanitare pentru eliberarea de certificate medicale pentru copii cu dizabilități;
Documente referitoare la clasificarea spitalelor în funcție de competență
Autorizație de funcționare pentru îngrijiri la domiciliu
Compartiment Avizare și autorizare:
Registru evidenţă intrări/ieşiri avize/autorizaţii sanitare/notificări;
Formular cerere tip;
Formular memoriu tehnic tip (de specialitate): alimentatie publică, unităţi prestări servicii, unităţi nealimentare, unităţi de producţie, epidemiologie (cabinete medicale);
Formular tip- raport săptămânal/lunar;
Formular tip -declarație referitoare la condițiile igienico-sanitare;
Formular tip –fluturaş notificare achitare tarif;
Corespondenţă cu autorităţile publice locale;
Răspuns solicitări;
Raport de activitate lunar, trimestrial, semestrial, anual;
Compartiment juridic:
Acte de procedură;
Contracte;
Redactare dispoziţii;
Note interne;
Comaprtiment Audit public intern:
Ordin de serviciu;
Declaraţia de independenţă;
Notificarea privind declanşarea misiunii de audit public intern;
Minuta ședinței de deschidere;
Chestionarul de luare la cunoştinţă;
Studiu preliminar;
Stabilirea punctajului total al riscurilor şi ierarhizarea riscurilor;
Foaie de lucru pentru identificarea controalelor interne aşteptate;
Chestionarul de control intern;
Foaie de lucru pentru identificarea controalelor interne existente;
Evaluarea iniţială a controlului intern şi stabilirea obiectivelor de audit;
Programul misiunii de audit public intern;
Chestionarul - lista de verificare;
Foaie de lucru;
Interviu;
Teste;
Fişă de identificare şi analiză a problemei;
Formularul de constatare şi raportarea iregularităţilor;
Nota centralizatoare a documentelor de lucru;
Minuta şedinţei de închidere;
Proiect de raport de audit public intern;
Minuta reuniunii de conciliere;
Raport de audit public intern;
Planul de acțiune și calendarul implementărilor la raportul de audit;
Stadiul progreselor în procesul de implementare a recomandărilor;
Fişa de urmărire a implementării recomandărilor;
Plan anual de audit public intern+ anexă la planul anual de audit public intern;
Referat de justificare a planului anual de audit public intern;
Plan multianual de audit public intern + anexă la planul multianual de audit public intern;
Referat de justificare a planului multianual de audit public intern;
Planul de asigurare și îmbunătățire a calității;
Programul de asigurare și îmbunătățire a activității;
Machete raportare anuală Ministerul Sănătății;
Anexa 1 - Înfiinţare și funcţionare;
Anexa 2 - Comunicare raport;
Anexa 3 - Independența funcției de audit intern;
Anexa 4 - Obiectivitatea auditorilor interni;
Anexa 5 - Norme proprii;
Anexa 6 - Proceduri scrise;
Anexa 7 – PAIC;
Anexa 8 - Evaluare externă;
Anexa 9 - Ocupare posturi;
Anexa 10 - Fluctuația personalului;
Anexa 11 - Structura personalului de conducere;
Anexa 12 - Structura personalului de execuție;
Anexa 13 - Pregătirea personalului;
Anexa 14 – Dimensionare;
Anexa 15 - Planificare multianuală;
Anexa 16 - Misiuni audit;
Raport anual privind activitatea de audit public intern;
Serviciul Buget - finanțe, contabilitate și administrativ:
Anexe la bilanţul contabil;
Angajamente bugetare;
Angajamente legale;
Avize de expediere a mărfii;
Avize de însoțire a mărfii;
Balanțe de verificare tehnico-operative şi financiar contabile;
Bilanț contabil;
Bonuri de consum;
Borderouri;
Bugetul de venituri și cheltuieli;
Centralizator încasări laboratoare;
Cerere deschidere credite bugetare;
Cereri de finanțare Programe naționale de sănătate publică;
Chitanțe;
Contracte;
Deconturi;
Dispoziții de încasare;
Dispoziții de plată;
Execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli;
Extrase de cont;
Facturi;
File CEC;
Fișe de cont analitice şi sintetice;
Fișe de magazie;
Liste de inventar;
Note contabile;
Note de corecţie în sistemul Forexebug - CAB;
Note de fundamentare privind oportunitatea realizării unei investiţii;
Note de recepții;
Note de transfer;
Note justificative;
Ordine de plată;
Ordonanțări;
Proceduri operaționale;
Proces verbal recepţie mijloace fixe;
Procese verbale de inventariere;
Procese verbale de primire cu titlu gratuit;
Procese verbale de transmitere cu titlu gratuit;
Propunere de angajare a unei cheltuieli;
Referate de necesitate;
Registru de casă privind operaţiunile de încasări şi plăţi;
Registru jurnal;
Registru-inventar;
Registru privind operaţiunile supuse vizei de control financiar preventiv propriu;
Situația stocurilor pe Programele naționale de sănătate publică/surse de finanțare;
Situaţii privind monitorizarea lunară şi trimestrială a cheltuielilor de personal;
Situaţii privind monitorizarea lunară şi trimestrială a investiţiilor;
Foi de parcurs;
Fişa activităţii zilnice (FAZ);
Programare săptămânală activitate deplasări;
Referate de necesitate;
Ordin de deplasare (delegaţie);
Proces verbal de recepţie servicii şi lucrări;
Documentaţie în vederea aprobării casărilor de către ordonatorul principal de credite;
Proces verbal de casare;
Compartiment achiziţii publice:
Comandă bunuri, servicii, lucrări;
Propunere de angajare a unei cheltuieli;
Angajament bugetar;
Referate de necesitate;
Note de fundamentare privind oportunitatea realizării unei investiţii;
Contracte de achiziţie bunuri, servicii, lucrări;
Cereri de ofertă;
Notificări în SEAP;
Programul anual al achiziţiilor publice;
Serviciul Resurse Umane, Statistică, Relații publice, Secretariat:
Organigrama, Statul de funcţii şi Statul de personal al Direcţiei de Sănătate Publică Mureş şi documentaţia aferentă modificării statelor de funcţii;
Documentele întocmite în cazul angajării, încetării, schimbării locului de muncă sau modificării raporturilor de serviciu sau de muncă a personalului din cadrul instituţiei;
Contracte individuale de muncă, acte adiţionale, adrese de transfer, note de lichidare;
Dosare profesionale şi dosare personale;
Programarea concediilor de odihnă, cereri concedii odihnă;
Foile de prezenţă colectivă, condici de prezenţă, state de plată a salariilor, declaraţii fiscale;
Contractul colectiv de muncă pe unitate;
Documentaţia privind organizarea concursurilor sau examenelor în vederea ocupării posturilor vacante, a concursurilor de promovare (publicitate, bibliografii, dosare de înscriere, procese verbale, rapoarte);
Documentaţia privind concursurile sau examenele organizate de către Ministerul Sănătăţii (obţinerea titlului de medic/medic dentist/farmacist specialist, primar, atestate studii complementare, rezidenţiat);
Dosare/avize prelungire activitate medici peste vârsta legală de pensionare;
Declaraţiile de avere şi declaraţiile de interese ale personalului din cadrul instituţiei şi registrul de evidenţă al declaraţiilor;
Administrarea bazei de date ANFP referitoare la evidenţa funcţiilor publice şi a funcţionarilor publici conform programului informatic implementat, documentaţia de avizare structuri funcţii publice;
Rapoarte de evaluare a performanţelor profesionale individuale ale funcţionarilor publici şi personalului contractual;
Adeverinţe pentru personalul din cadrul instituţiei cu privire la încadrare, drepturi salariale şi vechimea în muncă, etc.;
Fişe de post;
Registrul general de evidenţă a salariaţilor;
Programul anual de perfecţionare profesională şi documente privind perfecţionarea profesională;
Proceduri de sistem şi proceduri operaţionale;
Planul de recrutare a funcţiilor publice;
Legitimaţii pentru personalul din cadrul instituţiei și registrul de evidență;
Raportări statistice privind fondul de salarii şi structura personalului respectiv, numărul posturilor vacante şi numărul posturilor ocupate şi alte raportări statistice;
Adeverinţe, extrase, copii eliberate de pe documentele păstrate în arhiva instituţiei pentru dosare pensionare/dosare de pensionare;
Evidenta militară și mobilizarea la locul de muncă, comunicări, informări la Centrul Militar Judetean;
Dispoziţii/decizii emise de către directorul executiv;
Documente referitoare la desfăşurarea pregătirii prin rezidenţiat şi pregătirea în cea de a doua specialitate;
Documente/dosare necesare pentru recunoaşterea profesională a calificărilor dobândite în profesiile reglementate din sectorul de sănătate în Uniunea Europeană;
Documentaţia privind încadrarea locurilor de muncă în condiţii deosebite de muncă;
Certificate de medic/medic dentist/farmacist specialist, primar, atestate studii complementare;
Corespondenţă (intra şi inter-instituţională, cetăţeni, persoane juridice), răspunsuri la sesizări, interpelări;
Regulamentul de organizare şi funcţionare al instituţiei;
Regulamentul intern;
Rapoarte de activitate, pe specificul de activitate ;
Registru de evidenţă intrare-ieşire/Registrul de evidenţă al corespondenţei;
Registru de evidență și eliberare certificate/atestate medici/medici stomatologi/farmaciști/biologi;
Acte administrative din domeniul documentelor clasificate;
Corespondență internă/ corespondență cu alte entități;
Comunicate de presă;
Petiții și răspunsuri la petiții;
Solicitări informații de interes public;
Documente cu caracter intern;
Rapoarte anuale de evaluare a aplicării Legii nr. 544/ 2001 privind liberul acces la informațiile de interes public;
Cerere de informații de interes public;
Scrisoare de răspuns la cerere;
Reclamație administrativă;
Scrisoare de răspuns la reclamație;
Registru pentru înregistrarea solicitărilor și răspunsurilor privind accesul la informațiile de interes public și pentru gestionarea procesului de acces la informații de interes public;
Registru reclamații administrative și plângeri în instanță;
Regulament de lucru al Comisiei de analiză privind încălcarea dreptului de acces la informațiile de interes public;
Registru audiențe;
Registru anual petiții;
Acreditare jurnaliști;
Lista cu informațiile de interes public, din oficiu;
Declarație privind accesibilitatea;
Analiză/ Notă de fundamentare privind implementarea cerințelor tehnice de accesibilitate;
Metodologia de calcul a duratei de completare a unui formular;
Sinteza stării de sănătate a populației și activității medico-sanitare din județul Mureș;
Raportul SAN-activitatea unităților sanitare (emis de Institutul Național de Statistică);
19.4 Centralizatorul morbidității în cabinetul medicului de familie;
19.15 Centralizatorul activității spitalului;
MS 60 4 4 A_ Cap. 2 activitatea spitalului a ambulatoriului integrat și a cabinetelor medicale de specialitate;
MS 60 4 4 A_ Cap. 3 activitatea sanatoriului spitalului, secției (compartimentului) de pneumoftiziologie;
MS.60.4.2.A_Cap.1 Dare de seamă privind principalii indicatori ai cunoașterii sănătății;
MS.60.4.4.A_ Cap.4 Activitatea preventoriului;
MS.60.4.4.A_ Cap.7 activitatea serviciului de ambulanță;
MS.60.4.4.A_ Cap.9 Activitatea Centrului de Transfuzie Sanguină;
MS.60.4.4.A_Cap.10 Activitatea laboratorului de medicină legală;
MS.60.4.4.A Cap.11 Activitatea unităților sanitare balneare;
MS.60.4.4.A_ Cap.14 Cheltuielile bugetare în unitățile sanitare;
MS.60.4.4.A_ Cap.15 Personal mediu sanitar, auxiliar sanitar, muncitori, personal de deservire și personal din aparatul funcțional, pe categorii de unități - femei;
MS.60.4.4.A_Cap.15 Personal mediu sanitar, auxiliar sanitar, muncitori, personal de deservire și personal din aparatul funcțional, pe categorii de unități;
MS.60.4.4.A_Cap.15 Personal mediu sanitar, auxiliar sanitar, muncitori, personal de deservire și personal din aparatul funcțional, pe grupe de vârstă, sexe și medii;
MS.60.4.4.A _Cap.15 Personal sanitar cu studii superioare, pe categorii de unități- femei;
MS.60.4.4.A_ Cap.15 Personal sanitar cu studii superioare, pe categorii de unități;
MS.60.4.4.A_Cap.15 Personal sanitar cu studii superioare pe grupe de vârstă , sexe și medii;
MS.60.4.5.A_ Cap.1 Dare de seamă diabet;
Situația socială a internaților din unitatea medico socială;
Tabelul unității medico sociale, personal și cheltuieli;
MS.60.4.4.A Cap.1 Activitate cabinet medic de familie și de intreprindere;
Fișa decesului sub un an;
Fișa decesului 1- 4 ani;
Fișa decesului perinatal;
Fișa decesului matern prin cauze directe și indirecte
Morbiditatea și activitatea cabinetului medical școlar/studențesc;
Anexa III A Fișa de raportare toxicomani;
Consum medicamente spitale publice;
Formular cazuri noi și rămași în evidență, tumori maligne pe diagnostic și vârstă;
Art. 21. - (1) Refuzul explicit sau tacit al angajatului desemnat al unei autorităţi ori instituţii publice pentru aplicarea prevederilor prezentei legi constituie abatere şi atrage răspunderea disciplinară a celui vinovat.
(2) Împotriva refuzului prevăzut la alin. (1) se poate depune reclamaţie la conducătorul autorităţii sau al instituţiei publice respective în termen de 30 de zile de la luarea la cunoştinţă de către persoana lezată.
(3) Dacă după cercetarea administrativă reclamaţia se dovedeşte întemeiată, răspunsul se transmite persoanei lezate în termen de 15 zile de la depunerea reclamaţiei şi va conţine atât informaţiile de interes public solicitate iniţial, cât şi menţionarea sancţiunilor disciplinare luate împotriva celui vinovat.
Art. 22. - (1) În cazul în care o persoană se consideră vătămată în drepturile sale, prevăzute în prezenta lege, aceasta poate face plângere la secţia de contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul autorităţii ori al instituţiei publice. Plîngerea se face în termen de 30 de zile de la data expirării termenului prevăzut la art. 7.
(2) Instanţa poate obliga autoritatea sau instituţia publică să furnizeze informaţiile de interes public solicitate şi să plătească daune morale şi/sau patrimoniale.
(3) Hotărârea tribunalului este supusă recursului.
(4) Decizia Curţii de apel este definitivă şi irevocabilă.
(5) Atât plângerea, cât şi recursul se judecă în instanţă, în procedură de urgenţă, şi sunt scutite de taxă de timbru.