- Hits: 9654
Buletin informativ
- Legislatie
- Structura organizatorica
- Regulament intern
- Conducere
- Functionar responsabil Legea nr. 544/ 2001
- Coordonate de contact
- Audiente
- Surse financiare, buget bilanţ contabil
- Programe si strategii
- Lista cuprinzand documentele de interes public
- Lista cuprinzand documentele produse/gestionate
- Modalităţi de contestare (Legea nr. 544 din 2001)
ORGANIGRAMA
Direcţiei de Sănătate Publică a Judeţului Mureş
Regulament intern
Târgu Mureş, Str. Gheorghe Marinescu, Nr.50 (Clădirea Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Târgu Mureş - etaj 1)
Informaţii Coronavirus DSP MUREŞ: 021.414.44.65 în intervalul orar 8-14 (luni-vineri, cu excepția sărbătorilor legale)
Informatii DSP: 0731.338.068 în intervalul orar 8-14 (luni-vineri, cu excepția sărbătorilor legale)
Târgu Mureş, Str. Gheorghe Marinescu, Nr.50 (CLĂDIREA CENTRULUI JUDEŢEAN DE APARATURĂ MEDICALĂ MUREŞ)
Târgu Mureş, Str. GHEORGHE DOJA, Nr. 34
Programul de relații cu publicul al Direcției de Sănătate Publică Mureș, în care se permite accesul persoanelor străine în incintă, se desfășoară zilnic, de luni până vineri, în intervalele orare:
800 – 1200;
1300 – 1600;
În intervalul 1200 – 1300 accesul persoanelor străine în clădire va fi restricționat
Luni - Joi: 830 - 12 | 13 - 15
Vineri: 830 - 10 | 1130 - 15
Luni - Vineri: 8 - 13
Eliberare rezultate: 13-14
DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA MURES
La nivelul Direcţiei de Sănătate Publică Mureş datele de contact privind programarea audienţelor sunt:
Solicitarea va cuprinde numele şi prenumele, domiciliul, numărul de telefon şi motivul solicitării audienţei.
- Bugetul aprobat
- Bilantul contabil
Direcţia de Sănătate Publică Mureş realizează politicile şi programele naţionale de sănătate, elaborează şi implementează programe locale de sănătate publică, organizează şi coordonează structurile sanitare, elaborează evidenţele statistice în probleme de sănătate publică şi asigură planificarea şi derularea investiţiilor finanţate de la bugetul de stat pentru sistemul de sănătate.
-coordonează şi evaluează realizarea indicatorilor programelor naţionale de sănătate care se derulează în teritoriul arondat şi organizează acţiuni de inspecţie sanitară de stat prin personalul împuternicit în condiţiile legii; programele de sănătate privind femeile şi copiii, precum şi toate aspectele legate de starea de sănătate a acestui grup populaţional sunt coordonate şi monitorizate de către personalul nominalizat în acest scop;
-coordonează şi organizează activităţile privind asigurarea asistenţei medicale în caz de dezastre, epidemii şi alte situaţii speciale;
-organizează preluarea de la toţi furnizorii de servicii medicale a datelor statistice, prelucrarea şi raportarea acestora, în conformitate cu reglementările în vigoare.
-în colaborare cu autorităţile locale, cu instituţii de învăţământ şi organizaţii guvernamentale şi neguvernamentale, organizează activităţi în domeniul sănătăţii publice.
-organizează culegerea şi prelucrarea datelor statistice de la toţi furnizorii de servicii medicale din teritoriul arondat, indiferent de forma de organizare, şi întocmesc rapoarte pe care au obligaţia de a le pune la dispoziţie Ministerului Sănătăţii şi instituţiilor desemnate de acesta, potrivit reglementărilor legale în vigoare. Furnizează date statistice către alte autorităţi, activitate ce se va face la solicitare şi cu respectarea confidenţialităţii referitoare la persoane.
-efectuează, potrivit dispoziţiilor legale, servicii de sănătate publică, pentru care se percep tarife potrivit actelor normative în vigoare.
1. Actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea Direcţiei de Sănătate Publică Mureş;
2. Structura organizatorică, atribuţiile birourilor, serviciilor, a compartimentelor, programul de funcţionare şi programul de audienţe;
3. Coordonatele de contact ale instituţiei publice, respectiv: denumirea, adresa, nr. de telefon, nr. fax, adresa de e-mail, adresa paginii de internet;
5. Bilanţul contabil;
6. Bugetul de venituri şi cheltuieli;
7. Numele persoanelor din conducerea instituţiei;
8. Date statistice referitoare la starea şi evoluţia stării de sănătate a populaţiei, precum şi tendinţele de evoluţie ale diferitelor componente ale sistemului (indicatori);
9. Comunicate de presă;
10. Informaţii privind nivelurile tarifelor pentru serviciile prestate în condiţiile legii;
11. Materiale informative editate (ghiduri, pliante, broşuri etc.) ;
12. Raportul anual de activitate al Direcţiei de Sănătate Publică Mureş;
13. Organizarea concursurilor/ examenelor pentru ocuparea posturilor vacante;
14. Lista contractelor de achiziţii publice;
15. Declaraţiile de avere ale personalului;
16. Modalităţile de contestare, în situaţia în care o persoană se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate;
17. Indicatori privind activitatea desfăşurată de Direcţia de Sănătate Publică Mureş, precum: numărul total al autorizaţiilor eliberate, numărul total al acţiunilor de control, numărul total al sesizărilor, numărul total al avizelor, numărul total al notificărilor, numărul total al sancţiunilor aplicate în condiţiile legii.
18. Informaţii de interes general din punct de vedere al sănătăţii publice, pentru o mai bună informare a cetăţeanului.
Informaţiile de interes public, în conformitate cu prevederile Legii nr. 544/ 2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, pot fi accesate pe site-ul Direcţiei de Sănătate Publică Mureş, www.aspms.ro, sau prin solicitări scrise.
Solicitarea în scris va cuprinde, în conformitate cu art. 6(3) din Legea nr. 544/2001, următoarele elemente:
-instituţia la care se adresează cererea
-informaţia solicitată astfel incât să permită instituţiei publice identificarea informaţiei de interes public
-numele, prenumele şi semnătura solicitantului, precum şi adresa la care se solicită primirea răspunsului.
În cazul petiţiilor, conform art. 7 din Legea nr. 233/ 2002 privind aprobarea O.G. nr. 27/ 2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, petiţiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare ale petiţionarului nu se iau în considerare şi se clasează.
Birou Resurse Umane:
Organigrama, Statul de funcţii şi Statul de personal al Direcţiei de Sănătate Publică Mureş şi documentaţia aferentă modificării statelor de funcţii;
Documentele întocmite în cazul angajării, încetării, schimbării locului de muncă sau modificării raporturilor de serviciu sau de muncă a personalului din cadrul instituţiei concretizate în proiecte de dispoziţii, contracte individuale de muncă, acte adiţionale, adrese de transfer, note de lichidare;
Dosare profesionale şi dosare personale;
Programarea concediilor de odihnă, cereri concedii odihnă, evidenţa serviciului de permanenţă;
Foile de prezenţă colectivă, condici de prezenţă, state de plată, declaraţii fiscale;
Documentaţia privind organizarea concursurilor sau examenelor în vederea ocupării posturilor vacante, a concursurilor de promovare (publicitate, bibliografii, procese verbale);
Documentaţia privind concursurile sau examenele organizate de către Ministerul Sănătăţii (obţinerea titlului de medic/medic dentist/faramacist specialist, primar, atestate studii complementare, rezidenţiat)
Declaraţiile de avere şi declaraţiile de interese ale personalului din cadrul instituţiei şi registrul de evidenţă al declaraţiilor;
Administrarea bazei de date ANFP referitoare la evidenţa funcţiilor publice şi a funcţionarilor publici conform programului informatic implementat, documentaţia de avizare structuri funcţii publice;
Rapoarte de evaluare a performanţelor profesionale individuale ale funcţionarilor publici şi personalului contractual;
Adeverinţe pentru personalul din cadrul instituţiei cu privire la încadrare, drepturi salariale şi vechimea în muncă, etc;
Fişe de post;
Registrul general de evidenţă a salariaţilor;
Programul anual de perfecţionare profesională şi documente privind perfecţionarea profesională;
Proceduri de sistem şi proceduri operaţionale;
Planul anual de ocupare a funcţiilor publice;
Legitimaţii pentru personalul din cadrul instituţiei;
Raportări statistice privind fondul de salarii şi structura personalului respectiv, numărul posturilor vacante şi numărul posturilor ocupate şi alte raportări statistice;
Adeverinţe, extrase, copii eliberate de pe documentele păstrate în arhiva instituţiei pentru dosare pensionare;
Fise evidenta militara, registru de evidenta, comunicari, informari la Centrul Militar Judetean ;
Dispoziţii emise de către directorul executiv;
Documente referitoare la desfăşurarea pregătirii prin rezidenţiat şi pregătirea în cea de a doua specialitate;
Documente necesare pentru recunoaşterea profesionala a calificarilor dobandite in profesiile reglementate din sectorul de sanatate în Uniunea Europeană
Certificate de medic/medic dentist/farmacist specialist, primar, atestate studii complementare;
Corespondenţă (intra şi inter-instituţională, cetăţeni, persoane juridice), răspunsuri la sesizări, interpelări;
Regulamentul de organizare şi funcţionare al instituţiei;
Regulamentul intern
Rapoarte de activitate, rapoarte de etică;
Contractul colectiv de muncă pe unitate;
Registrul unic de evidenţă al cabinetelor medicale şi dosarele cu documentaţia aferentă;
Registrul unic de evidenţă activităţi conexe actului medical şi dosarele cu documentaţia aferentă ;
Documente avize/autorizări drept de liberă practică;
Documentaţia privind încadrarea locurilor de muncă în condiţii deosebite de muncă; Registrul de evidenţă intrare-ieşire
Registrul de evidenţă al corespondenţei.
Compartiment juridic:
Acte de procedură
Contracte
Redactare dispoziţii
Note interne
Biroul buget, financiar- contabilitate:
Anexe la bilanţul contabil
Angajamente bugetare
Angajamente legale
Avize de expediere a mărfii
Avize de însoțire a mărfii
Balanțe de verificare tehnico-operative şi financiar contabile
Bilanț contabil
Bonuri de consum
Borderouri
Bugetul de venituri și cheltuieli
Centralizator incasări laboratoare
Cerere deschidere credite bugetare
Cereri de finanțare Programe Naționale de Sănătate
Chitanțe
Contracte
Deconturi
Dispoziții de încasare
Dispoziții de plată
Execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli
Extrase de cont
Extrase de cont
Facturi
File CEC
Fișe de cont analitice şi sintetice
Fișe de magazie
Liste de inventar
Note contabile
Note de corecţie în sistemul Forexebug – CAB
Note de fundamentare privind oportunitatea realizării unei investiţii
Note de recepții
Note de transfer
Note justificative
Ordine de plată
Ordonanțări
Proceduri
Proces verbal recepţie mijloace fixe
Procese verbale de inventariere
Procese verbale de primire cu titlu gratuit
Procese verbale de transmitere cu titlu gratuit
Propunere de angajare a unei cheltuieli
Referate de necesitate
Registru de casă privind operaţiunile de încasări şi plăţi
Registru jurnal
Registru-inventar
Registrul privind operaţiunile supuse vizei de control financiar preventiv propriu
Situația stocurilor pe Programe de Sănătate Publică/surse de finanțare
Situaţii privind monitorizarea lunară şi trimestrială a cheltuielilor de personal
Situaţii privind monitorizarea lunară şi trimestrială a investiţiilor
Serviciul administrativ:
Foi de parcurs
Fişa activităţii zilnice (FAZ)
Programare săptămânală activitate deplasări
Referate de necesitate
Ordin de deplasare (delegaţie)
Proces verbal de recepţie servicii şi lucrări
Documentaţie în vederea aprobării casărilor de către ordonatorul principal de credite
Proces verbal de casare
Compartiment achiziţii publice:
Comandă bunuri, servicii, lucrări
Propunere de angajare a unei cheltuieli
Angajament bugetar
Referate de necesitate
Note de fundamentare privind oportunitatea realizării unei investiţii
Contracte de achiziţie bunuri, servicii, lucrări
Cereri de ofertă
Notificări în SEAP
Programul anual al achiziţiilor publice
Compartimentul de evaluare a factorilor de risc din mediul de viaţă şi muncă:
Igiena mediului:
Autorizarea sanitară a funcţionării în baza declaraţiei pe propria răspundere;
Autorizarea sanitară a funcţionării în baza referatului de evaluare;
Certificarea conformităţii cu normele de igienă şi sănătate publică;
Asistenţă de specialitate de sănătate publică;
Viză anuală;
Paşaport Pentru Transport Cadavru Uman ;
Passeport De Transport Pour Cadavre Humain
Passport For Transport The Human Corpse
Aviz Sanitar - pentru deshumarea/transportul şi reînhumarea cadavrelor umane;
Aviz Sanitar - pentru înhumarea/transportul cadavrelor umane;
Corespondenţă cu autorităţile publice locale;
Răspuns solicitări;
Soluţionare sesizări/petiţii;
Documente emise ca răspuns la cererile, sesizările depuse de instituţii publice, agenţi economici, persoane fizice, etc.
Rapoarte de activitate privind acţiunile desfăşurate în cadrul PROGRAMULUI NAŢIONAL DE MONITORIZARE A FACTORILOR DETERMINANŢI DIN MEDIUL DE VIAŢĂ ŞI MUNCĂ (P.N. II) - Domeniul privind protejarea sănătăţii şi prevenirea îmbolnăvirilor asociate factorilor de risc din mediul de viaţă ;
Fişa de anchetă a focarului de epidemie hidrică/viitură/inundaţie;
Fişa de înregistrare şi raportare a cazului de methemoglobinemie acută la sugar;
Medicina muncii:
Asistenţă de specialitate de sănătate publică;
Dosarul de cercetare pentru declararea bolilor profesionale;
Registrul de evidenţă a bolilor profesionale la nivel teritorial;
Rapoarte de activitate privind acţiunile desfăşurate în cadrul PROGRAMUL NAŢIONAL DE MONITORIZARE A FACTORILOR DETERMINANŢI DIN MEDIUL DE VIAŢĂ ŞI MUNCĂ (P.N. II) - Domeniul privind protejarea sănătăţii şi prevenirea îmbolnăvirilor asociate factorilor de risc din mediul de muncă;
Răspuns solicitări;
Soluţionare sesizări/petiţii;
Igiena alimentaţiei:
Notificare de asistenţă de specialitate de sănătate publică a conformităţii;
Notificare de certificare de sănătate publică a conformităţii;
Autorizaţie sanitară în baza declaraţiei pe proprie răspundere;
Autorizaţie sanitară în baza referatului de evaluare;
Viză anuală;
Documente emise ca răspuns la cererile, sesizările depuse de instituţii publice, agenţi economici, persoane fizice, etc.
Fişa de raportare a focarului de toxiinfecţie alimentară;
Rapoarte de activitate privind acţiunile desfăşurate în cadrul Programul Naţional II – domeniul 4;
Igiena şcolară:
Autorizarea sanitară a funcţionării în baza declaraţiei pe propria răspundere;
Certificarea conformităţii cu normele de igienă şi sănătate publică;
Asistenţă de specialitate de sănătate publică;
Documente emise ca răspuns la cererile, sesizările depuse de instituţii publice, agenţi economici, persoane fizice, etc.
Laborator Igiena Radiaţiilor
Proces verbal de constatare
Registru de intrare/iesire filme fotodozimetrice
Registru - procese verbale de constatare
Registre – buletine de analiză / rapoarte de incercare
Registru – avize/ autorizatii sanitare
Registru – referate de evaluare
Registru – buletine de expertizare a locurilor de muncă
Registru de miscare a surselor radioactive
Registru- determinarilor continutului radioactiv din factorii de mediu
Registru de inventar
Registru de evidenta surselor radioactive
Buletin de analiza/ rapoart de încercare
Buletin de expertizare a locurilor de muncă
Proces verbal de constatare
Referat de evaluare pentru avizarea / autorizarea sanitara
Aviz sanitar pentru desfasurarea in siguranta a activitatilor nucleare
Autorizatie sanitara pentru desfasurarea în siguranta a activitatilor nucleare
Llista cu generatorii de radiaţii ionizante/ surse radioactive
Lista cu expuşii profesional la radiatii Ionizante
Dosarele de obiectiv
Serviciul control în sănătate publică
Procese verbale de constatare a conditiilor igienico-sanitare;
Procese verbale de constatare a contraventiilor;
Procese verbale de recoltare probe;
Rapoarte de activitate
Registre evidente controale si probe recoltate
Registre evidenta sanctiuni contraventionale
Registre evidenta contraventii in debit
Registre evidenta contraventii anulate
Registre evidenta sesizari / reclamatii
Registre evidenta suspendari de activitate / anulari autorizatii de functionare
Protocoale interinstitutionale
Ordine de deplasare
Adrese transmise
Proceduri de lucru
Dosare de obiectiv
Planuri de inspectie
Documente de alerta rapida
Registru evidenta cronologica si nominala pentru Procese verbale de constatare a conditiilor igienico-sanitare
Registru evidenta cronologica si nominala pentru Procese verbale de constatare a contraventiilor.
Compartimentul de situaţii de urgenţă şi managementul asistenţei medicale de urgenţă şi evenimente speciale
Raportari lunare ale activitatii Serviciului de Ambulanta Judetean Mures;
Formular de raportare zilnica a activitatii serviciilor de ambulanta;
Dosare de autorizare ale furnizorilor privati de asistenta medicala de urgenta prespitaliceasca si transport medical asistat si transport sanitar neasistat, a serviciilor de ambulanta judetene si a SMURD
Autorizatii de Functionare ale furnizorilor privati de asistenta medicala de urgenta prespitaliceasca si transport medical asistat si transport sanitar neasistat, a serviciilor de ambulanta judetene si a SMURD
Raportari lunare, semestriale si anuale ale activitatii structurilor de primire a urgentelor din cadrul unitatilor sanitare cu paturi.
Formular de raportare zilnica a activitatii serviciilor de ambulanta;
Raportari lunare, semestriale si anuale ale activitatii structurilor de primire a urgentelor din cadrul unitatilor sanitare cu paturi.
Raportari trimestriale ale indicatorilor privind consumul de substante psihoactive;
Raportari situatii deosebite survenite in unitatile sanitare cu paturi;
Plan de masuri sezon estival
Plan de masuri sezon rece
Planuri de urgenta ale unitatilor sanitare cu paturi;
Planuri de urgenta externa ale agentilor economici;
Adrese transmise;
Raport de activitate lunar al mediatorilor si asistentilor comunitari
Compartiment relaţii publice
Registru pentru înregistrarea solicitărilor şi răspunsurilor privind accesul la informaţiile de interes public
Registru pentru înregistrarea solicitărilor şi răspunsurilor privind accesul la informaţiile de interes public şi pentru gestionarea procesului de acces la informaţii de interes public
Registru reclamaţii administrative şi plângeri în instanţă
Registru audienţă
Registru petiţii
Scrisoare de răspuns la cerere
Răspunsuri privind soluţionarea petiţiilor
Corespondenţă internă
Raport de activitate
Raport de evaluare a implementării Legii nr. 544/ 2001
Compartiment asistenţă medicală şi programe
Macheta de raportare a indicatorilor specifici pentru toate programele naţionale de sănătate publică derulate de către unităţile sanitare din subordinea AAPL,
Situaţia stocurilor şi Balanţa de stocuri cantitativ-valorică după preţ pe depozite pentru toate programele naţionale de sănătate publică derulate de către unităţile sanitare din subordinea AAPL,
Rapoartele de activitate pentru toate programele naţionale de sănătate publică derulate de către unităţile sanitare din subordinea AAPL,
Cererile de finanţare fundamentate pentru toate programele naţionale de sănătate publică derulate de către unităţile sanitare din subordinea AAPL,
Contractele pentru desfăşurarea activităţilor prevăzute în programele naţionale de sănătate publică, cu unităţile sanitare din subordinea AAPL,
Adrese către şi adrese răspuns la solicitarea autorităţilor publice şi a diferitelor instituţii publice naţionale şi internaţionale,
Autorizaţii pentru examinarea ambulatorie a candidaţilor la obţinerea permisului de conducere şi a conducătorilor de autovehicule sau tramvaie precum şi vize anuale eliberate pe baza unui dosar şi a unei cereri a unităţii medicale solicitante,
Contractele de furnizare a laptelui praf, cu autorităţile publice locale
Fişa de magazie,
Avizul de însoţire a mărfii eliberate din magazia instituţiei,
Contractele pentru deţinerea de echipament informatic, cu medicii de familie din judeţ,
Procesele verbale de predare-primire a echipamentului informatic dintre Direcţia de Sănătate Publică şi medicii de familie,
Necesarul, borderoul, decontul, reţetele privind eliberarea de lapte praf.
Dosare deces matern şi analiza deceselor materne
Protocol de colaborare cu alte instituţii
Dosar trimitere la tratament în străinătate.
Raportări trimestriale, anuale
Situatii de sinteză privind realizarea indicatorilor pentru programele de sănătate
Centralizatoare trimestriale şi anuale / indicatori specifici
Documente justificative pentru decontarea bunurilor si serviciilor în cadrul programelor
Sinteze, analize, masuri pe programe de asistenţă medicală
Compartiment avize/autorizări
Registru evidenţă intrări/ieşiri avize/autorizaţii sanitare/notificări;
Formular cerere tip;
Formular memoriu tehnic tip (de specialitate):alimentatie publică,unităţi prestări servicii,unităţi nealimentare,unităţi de producţie,epidemiologie (cabinete medicale);
Formular tip- raport săptămânal/lunar;
Formular tip -declaratie referitoare la conditiile igienico-sanitare;
Formular tip –fluturaş notificare achitare tarif;
Corespondenţă cu autorităţile publice locale;
Răspuns solicitări;
Raport de activitate lunar,trimestrial,semestrial,anual;
Compartiment statistică şi informatică în sănătate publică
Sinteza starii de sanatate a populatiei si activitatii medico-sanitare din jud.Mures,
Raportul SAN-activitatea unitatilor sanitare(emis de Institutul National de Statistica)
19.4 Centralizatorul morbidit cabinet med fam 999.doc
19.15 Centralizatorul activitatii spitalului
MS 60 4 4 A Cap 2 activitate spital ambulator
MS 60 4 4 A Cap 3 activitate sanat spit sectie cabinet TBC
MS.60.4.2.A_Cap.1 Dare de seama principalii indicatori ai cunoasterii sanatatii
MS.60.4.4.A Cap.4 activitatea preventoriului
MS.60.4.4.A Cap.7 activitatea serviciului de ambulanta
MS.60.4.4.A Cap.9 Activitatea CTS
MS.60.4.4.A_Cap.10 Activitatea lab med legala
MS.60.4.4.A Cap.11 Activitati sanit-balneare
MS.60.4.4.A Cap.14 Cheltuielile bugetare
MS.60.4.4.A Cap.15 - personal mediu femei
MS.60.4.4.A_Cap.15-personal mediu unitati
MS.60.4.4.A Cap.15-personal mediu varsta
MS.60.4.4.A Cap.15-personal superior unitati femei
MS.60.4.4.A_Cap.15-personal superior unitati
MS.60.4.4.A_Cap.15-personal superior varsta
MS.60.4.5.A Cap.1 Dare de seama diabet
Situatia sociala a internatilor din unitatea medico sociala
Tabelul unitatii medico sociale, personal si cheltuieli
MS.60.4.4.A Cap.1 Activ cabinet medic de familie si de intrep
Fisa decesului sub un an
Fisa decesului 1 - 4 ani
Fisa decesului perinatal
Morbiditatea si activitatea cab.med.scolar/studentesti
Anexa III A Fisa de raportare toxicomani
Compartiment de supraveghere epidemiologică şi control boli transmisibile:
Formular de raportare lunara a utilizarii vaccinurilor administrate populatiei la varstele prevazute in Calendarul National de Vaccinari si a utilizarii cantitatii de vaccin in luna respectiva.
Situatia stocurilor pentru programul / subprogramul de sanatate PN I.1 de vaccin ( sursa gratuita , sursa venituri proprii - accize , sursa buget de stat) .
Raport medical de activitate trimestriala .
Raport medical de activitate anuala.
Raport semestrial de activitate .
Formular de raportare a rezultatelor activitatii de estimarea a acoperirii vaccinale.
Macheta indicatori fizici de eficienta si de rezultat catre INSP –CNSCBT .
Repartitia lunara de vaccinuri pentru cabinetele medicilor de familie. .
Centralizator lunar de utilizare a vaccinurilor de catre medicii de familie .
Macheta statistica trimestriala vaccinari , rapeluri.
Formular de raportare trimestriala a vaccinurilor efectuate in sistem public / privat la cererea beneficiarilor.
Formular de raportare trimestriala a utilizarii vaccinurilor administrate grupelor populationale la risc in cadrul PNV.
Fisa de supraveghere a reactiilor adverse postvaccinale indezirabile.
Nota de receptie a produselor.
Aviz de insotire a produselor .
Proces verbal de predare – primire materiale.
Registru unic boli transmisibile.
Registru de preluare/ predare boli transmisibile.
Fisa unica de raportare .
Fise specifice de boli transmisibile .
Fisa de supraveghere a cazului de boli transmisibile.
Rapoarte saptamanale/lunare/trimestriale/semestriale/anuale.
Fisa de investigatie epidemiologica si declarare a cazului nou de ITS.
Registru unic ITS.
Fisa de ancheta epidemiologica a cazului de boli transmisibile .
Fişa cazului de infecţie cu Clostridium difficile (ICD)
Formular de raportare săptămânală a cazurilor de ICD.
Registru EpiInfo 7 cu baza de date ICD
Fişa cazului de infecţie asociată asistenţei medicale (IAAM)
Macheta de colectare saptamanala a datelor de la unitatatile sanitare privind cazurile de IAAM
Registrul electronic Unic de monitorizare a IAAM
Fişa raportării expunerii accidentale a personalului medico-sanitar, de îngrijire şi auxiliar la produse biologice
Fişa unităţii sanitare privind vaccinarea antihepatită B a personalului medico-sanitar, de îngrijire şi auxiliar
Tabel privind situaţia vaccinărilor personalului medico-sanitar în urma expunerii accidentale la produse biologice
Fişa de supraveghere a cazului de infecţie nosocomială în sistem sentinelă
Fişe de tulpini invazive
Centralizator tulpini invazive
Macheta de raportare a indicatorilor aferenţi PN I.5
Rapoarte de activitate trimestrială pentru infecţiile nosocomiale în sistem sentinelă
Laborator de diagnostic şi investigare în sănătate publică
Registre
Protocoale
Raport şi protocol de validare
Chestionare
Cerere de analiză
Proces verbal de analiză şi evaluare
Buletin de analiză
Fisă de monitorizare
Contract prestări servicii
Diagrama de control
Grila de lucru
Plan de audit
Chestionar de audit
Raport de audit
Agendă de analiză
Tabel monitorizare
Etichete
Fişe
Contract prestaţii medico sanitare
Angajament deontologic
Plan anual de instruire
Proces verbal de instruire
Art. 21. - (1) Refuzul explicit sau tacit al angajatului desemnat al unei autorităţi ori instituţii publice pentru aplicarea prevederilor prezentei legi constituie abatere şi atrage răspunderea disciplinară a celui vinovat.
(2) Împotriva refuzului prevăzut la alin. (1) se poate depune reclamaţie la conducătorul autorităţii sau al instituţiei publice respective în termen de 30 de zile de la luarea la cunoştinţă de către persoana lezată.
(3) Dacă după cercetarea administrativă reclamaţia se dovedeşte întemeiată, răspunsul se transmite persoanei lezate în termen de 15 zile de la depunerea reclamaţiei şi va conţine atât informaţiile de interes public solicitate iniţial, cât şi menţionarea sancţiunilor disciplinare luate împotriva celui vinovat.
Art. 22. - (1) În cazul în care o persoană se consideră vătămată în drepturile sale, prevăzute în prezenta lege, aceasta poate face plângere la secţia de contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul autorităţii ori al instituţiei publice. Plîngerea se face în termen de 30 de zile de la data expirării termenului prevăzut la art. 7.
(2) Instanţa poate obliga autoritatea sau instituţia publică să furnizeze informaţiile de interes public solicitate şi să plătească daune morale şi/sau patrimoniale.
(3) Hotărârea tribunalului este supusă recursului.
(4) Decizia Curţii de apel este definitivă şi irevocabilă.
(5) Atât plângerea, cât şi recursul se judecă în instanţă, în procedură de urgenţă, şi sunt scutite de taxă de timbru.