Instrumente de accesibilitate

Banner
  • Hits: 9373

Rezidențiat 2024

Informaţii utile rezidenţi seria noiembrie 2024

I. STAREA DE INCOMPATIBILITATE

În conformitate cu prevederile art. 6. din O.G. nr.18/2009 privind organizarea şi finanţarea rezidenţiatului, niciun medic, medic dentist sau farmacist nu poate fi în acelaşi timp rezident în mai multe specialităţi sau în forme de rezidenţiat distincte.
Calitatea de rezident încetează în următoarele situaţii:
a) la data finalizării programului de pregătire în rezidenţiat, certificată de către coordonatorul sau directorul de program de rezidenţiat, în baza Carnetului de rezident şi a Caietului de monitorizare a pregătirii rezidentului,dar nu mai devreme de prima sesiune de examene organizată în specialitatea respectivă, după expirarea stagiului minim aferent specialităţii;
b) pe durata pregătirii, pentru oricare dintre cazurile de încetare a contractului individual de muncă prevăzute de lege;
c) prin renunţare expresă, formulată în scris către Ministerul Sănătăţii;
d) în caz de incompatibilitate;
e) alte cazuri prevăzute de lege.

Prin incompatibilitate, în sensul prevăzut la alin. (2) lit. d), se înţelege situaţia în care un rezident, pe parcursul pregătirii, susţine un alt concurs de rezidenţiat, în urma căruia este confirmat rezident prin ordin al ministrului sănătăţii.
Rezidentul care se află într-o situaţie de incompatibilitate are obligaţia de a aduce la cunoştinţa Ministerului Sănătăţii această situaţie, în scris, în termen de 15 zile de la data confirmării calităţii de rezident prin ordinul ministrului sănătăţii.
În termen de 15 zile de la expirarea termenului prevăzut mai sus, rezidentul trebuie să opteze pentru pregătirea într-o singură specialitate.
În cazul în care rezidentul aflat în stare de incompatibilitate nu îşi exprimă opţiunea , iar starea de incompatibilitate continuă să existe, se consideră de drept că acesta a renunţat la calitatea de rezident dobândită anterior apariţiei stării de incompatibilitate, acest fapt fiind constatat de Ministerul Sănătăţii.

II. INCADRAREA REZIDENŢILOR CARE AU ALES CENTRUL DE PREGĂTIRE TG MUREŞ

Încheierea contractelor individuale de muncă pe durata determinată/ nedeterminată se va face în perioada 6 decembrie-17 decembrie 2024, inclusiv. Rezidenții pe loc se vor
prezenta în centrul universitar ales, la unitatea sanitară desemnată de direcția de sănătate publică, iar rezidenții pe post la unitatea sanitară care a publicat postul la concurs.
Contractul individual de muncă, se va încheia începând cu data de 1 ianuarie 2025, cu respectarea prevederilor Ordonanţei Guvernului nr.18/2009 privind organizarea și finanțarea
rezidențiatului, aprobată prin Legea nr.103/2012, cu modificările și completările ulterioare.
La angajare rezidenţii vor solicita eliberarea unei adeverinţe care să ateste încadrarea cu contract de muncă pe durată determinată/nedeterminată.

INCADRAREA REZIDENŢILOR SE VA FACE LA URMĂTOARELE UNITĂŢI:

Specialităţi cu încadrare la

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Tg Mureş

Specialităţi cu încadrare la Spitalul Clinic Judeţean Mureş

Alergologie şi imunologie clinica

Boli infecţioase

Anatomie patologică

Dermatovenerologie

Anestezie terapie intensivă

Endocrinologie

Cardiologie

Epidemiologie

Chirurgie generală

Igienă

Chirurgie pediatrică

Farmacologie clinică

Chirurgie toracică

Medicina muncii

Chirurgie vasculară, chirurgie plastică, estetică

Medicina legală

Diabet zaharat, nutriţie şi boli metabolice

Nefrologie

Gastroenterologie, gastroenterologie pediatrică

Oftalmologie

Genetică medicală

Oncologie medicală

Hematologie

Ortopedie traumatologie

Medicină de familie

Pneumologie

Medicina internă

Psihiatrie

Medicină de laborator, Microbiologie medicală

Psihiatrie pediatrica

Medicină de urgenţă

Radioterapie

Nefrologie pediatrică

Urologie

Neonatologie

Neurologie

Farmacie clinică

Obstetrică ginecologie

Laborator farmaceutic

Onocologie și hematologie pediatrică

Industrie farmaceutica si cosmetica

Otorinolaringologie

Farmacie generala

Pediatrie

Radiologie-imagistică medicală

Medicină fizică şi de reabilitare

Reumatologie

Sănătate publică şi management sanitar

Specialitati medicina dentara

Specialități cu incadrare la

Institutul de Urgenţă pentru Boli Cardiovasculare şi Transplant Tg Mureş

Chirurgie cardiovasculară

Cardiologie pediatrică

III. REPARTIŢIA PE CLINICI DE PREGĂTIRE ŞI COORDONATORI DE REZIDENŢIAT

Repartiţia pe clinici şi coordonatori de rezidenţiat se va face la nivelul direcţiilor de sănătate publică din centrele universitare alese în zilele de 17, 18 și 19 decembrie 2024.
În centrul universitar Tg Mureș programarea repartiției pe zile, ore și specialități se va afișa ulterior pe site-ul instituției www.aspms.ro și la sediul din str. Gh. Marinescu nr.50.
Repartiţia se va face pe baza unui act de identitate în termen de valabilitate (imputerniciții vor prezenta și împuternicirea notarială) și a adeverinţei eliberată de unitatea sanitară cu care s-a încheiat contract individual de muncă pe durata determinată sau nedeterminată, după caz.

IV. CANDIDAȚII CARE DEȚIN UN TITLU DE SPECIALIST

Candidații care dețin un titlu de specialist și aleg loc/post au obligația ca în termen de 15 zile de la data încheierii contractului individual de muncă pe durată determinată sau
nedeterminată după caz, să transmită Ministerul Sănătății-DRFPM (bd.Nicolae Bălcescu, nr.17, sector 1, București) angajamentul de plată la cea de a doua specialitate.
Plata taxei se face în lei, anual, în două tranşe semestriale egale, în termen de maximum 60 de zile calendaristice de la începutul semestrului. Neplata taxei în condiţiile stipulate în
angajamentul de plată atrage excluderea definitivă din programul de pregătire. 
Stagiul de pregătire va începe la data de 1 ianuarie 2025.

Informaţii suplimentare referitoare la repartiţie se pot obţine la Compartimentul RUNOS al Direcţiei de Sănătate Publică Mureş, telefon 0265-216305 sau 0265-211729.



 Informații angajare rezidenti SCJU Tg Mureș



IN ATENTIA MEDICILOR REZIDENTI CARE URMEAZA A FI INCADRATI LA SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA TG. MURES 

DOSARELE COMPLETE SE DEPUN PANA IN DATA DE 13.12.2024 in intervalul orar 7.30 -15.30 la SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA TG.MURES - Serviciul resurse umane, cam.4107, Etajul 1, TELEFON 0265 — 212111, INT.462. 
Pentru incheierea formelor de incadrare la unitatea angajatoare, sunt necesare urmatoarele acte - copie dupa adeverinta de repartitie, eliberata de Comisia Locala de Rezidentiat 
- copie dupa certificatul de nastere; 
- copie dupa certificatul de casatorie (unde este cazul); 
- copie dupa Cl; 
- copie dupa diploma de bacalaureat; 
- copie dupa diploma de licenta sau dupa adeverinta privind promovarea examenului de licenta; 
- nota de lichidare, copie dupa cartea de munca si adeverinta cu vechimea pentru cei care sunt sau au fost incadrati: 
- numar cont IBAN deschis la una din bancile: Alpha Bank, BCR, BRD, Garanti Bank, ING, OTP Bank, Patria Bank, Raiffeisen, Banca Romaneasca, Transilvania, Tiriac Bank; 
- cerere scrisa de mana adresata conducerii unitatii, prin care sa opteze pentru Casa Judeteana de Asigurari de Sanatate unde doresc sa vireze contributia pentru asigurarile de sanatate; 
- fisa de protectia muncii 
- acordul informat al angajatului privind prelucrarea datelor cu caracter personal 
- declaratia privind alegerea unitatii in care au functia de baza 
- dosar plic (completat cu nume, prenume, functia - medic rezident an I, specialitate, nr. telefon si adresa e-mail): 
- Dosar medical, care va contine: 
    - ADEVERINTA DE LA MEDICUL DE FAMILIE: din care sa rezulte starea de sanatate si aviz epidemiologic pentru specialitatile pediatrice (fisa de vaccinari); 
    - ANALIZE MEDICALE: 
    * Ag Hbs, Ac anti HCV, Ac anti HIV, glicemie, EKG pentru toate specialitatile; 
    * Pentru specialitatile cu expunere la radiatii ionizante (Radiologie, Ortopedie, Ortopedie pediatrica, Neurochirurgie) si Hemoleucograma, respectiv Ex.oftalmologic; 
    * Pentru specialitatile pediatrice (Pediatrie, Neonatologie, A.T.|.Copii, Chirugie si ortopedia pediatrica) se va efectua si Exudat nasofaringean; 
    * AVIZ PSIHOLOGIC PENTRU TOATE SPECIALITATILE. 
    - FISA DE IDENTIFICARE A FACTORILOR DE RISC PROFESIONAL completata de angajatul desemnat de Serviciul de securitatea muncii, PSI, protectie civila si situatii de urgenta. Dosarul medical se completeaza cu datele personale, de catre viitorul angajat, si se va prezenta la  Cabinetul de Medicina Muncii, cam.4050, in intervaiul orar 9°° -18°° 

Analizele medicale se pot efectua la Laboratorul spitalului cu PROGRAMARE la nr.tel.0265-212111, int.306 pentru programari se poate suna incepand cu 27.11.2024 
PENTRU FACILITAREA DEMERSURILOR CEI CARE DORESC SE POT PREZENTA CU ANALIZELE MEDICALE SI AVIZUL PSIHOLOGIC EFECTUATE INTR-UN LABORATOR SAU CABINET AUTORIZAT 
Formularele tip pentru dosarul medical, fisa de protectia muncii, acordul informat al angajatului privind prelucrarea datelor cu caracter personal si declaratia privind alegerea unitatii in care au functia de baza se gasesc la intrarea directiunii;
PENTRU CEI CARE DORESC SA EFECTUEZE TESTAREA PSIHOLOGICA IN CADRUL SPITALULUI, SE VOR PREZENTA IN DATELE DE DE 04.12.2024 RESPECTIV 06.12.2024 IN AMFITEATRUL I, ora 9° respectiv 11% 
- Fisa de protectia muncii — dl. DUDEA IOAN, in Amfiteatrul_nr.1, in DATELE de 04.12.2024 RESPECTIV 06.12.2024, ora 9 respectiv ora 11. 

Medicii rezidenti care au sustinut din nou examenul de rezidentiat si au ales o alta specialitate sau centru, sunt rugati sa depuna la registratura spitalului o solicitare de incetare a contractului individual de munca existent pe vechea specialitate.


Informații angajare rezidenti SCJ Mureș

Medicii rezidenți în specialitățile: boli infecțioase,    dermatovenerologie , endocrinologie, epidemiologie,  farmacologie  clinică,  igienă,  medicină  legală,  medicina  muncii,  nefrologie, oftalmologie, oncologie medicală, ortopedie si traumatologie, pneumologie, psihiatrie,urologie și farmaciștii rezidenți se încadrează la Spitalul Clinic Județean Mureș (Tg.-Mureș, str. Bernady Gyorgy nr. 6).

În vederea încadrării, vor trimite începând cu data de 27.11.2024, pe adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. (Această adresa este utilizată EXCLUSIV pentru încadrarea rezidenților), în format PDF sau JPG, ÎNTR-UN SINGUR MESAJ, (LA SUBIECTUL MESAJULUI SE VA SCRIE NUMELE PERSOANEI) următoarele documente:

    1. Carte de identitate
    2. Diplomă de licență/adeverință de absolvire a facultății,
    3. Certificat de naștere,
    4. Adeverință de repartiție în rezidențiat,
    5. Documente privind schimbarea numelui (certificat de căsătorie/certificat de divorț/hotărâre judecătorească),
    6. Documente privind dovada vechimii în muncă (carnet de muncă, adeverinte de vechime , extras revisal, notă de lichidare sau adeverință cu salariile brute din ultimele 6 luni anterioare încadrării la Spitalul Clinic Județean Mureș) (se transmit doar de către persoanele care au mai fost încadrate anterior),
    7. Se transmite, de asemenea, un numar de telefon pentru a fi contactați in caz de nevoie.
Rezidenții vor fi programați pentru semnarea contractului.

Data programata pentru semnarea contractului va fi transmisa telefonic sau la adresa de e- mail de pe care s-au transmis documentele.

La data programată pentru semnarea contractului, vor prezenta în original:

        ◦ Toate documentele încărcate în vederea certificării de către personalul de specialitate din cadrul serviciului R.U.N.O.S.
        ◦ Cazierul judiciar, (se obține de la Inspectoratul de Poliție)
        ◦ Certificatul de integritate comportamentală, (se obține de la Inspectoratul de Poliție) se poate prezenta și ulterior.
      ◦ Datele contului pentru virarea salariului (extras de cont la una din următoarele bănci: BCR, Banca Românească, BRD, Banca Transilvania, ING, OTP Bank, Patria Bank, Raiffeisen Bank, Unicredit Bank).
        ◦ Declarație pe propria răspundere privind funcția de bază (model pe site-ul spitalului).

Fișele de solicitare a examenului medical vor fi eliberate la data programată pentru semnarea contractului, iar rezidenții vor fi îndrumați pentru efectuarea controlului medical la Compartimentul clinic medicina muncii din str. 1 Decembrie 1918 nr. 28 (Policlinica nr. 2, etaj 2), programul de lucru al compartimentului fiind între orele 9 – 12.



Repartiția rezidenților pe coordonatori și clinici de pregătire

Repartiția pe clinici de pregătire și coordonatori de rezidențiat se va face în ziua de 17 decembrie 2024, la Amfiteatrul nr. I din cadrul Spitalului Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș, în intervalul orar 9:00-14:00, conform programării: 

Marți, 17 decembrie 2024
Domeniul MEDICINĂ DENTARĂ - începe cu specialitățile:
ORA 9:00 - chirurgie dento-alveolară, chirurgie stomatologică și maxilo-facială, endodonție, ortodonție și ortopedie dento-facială, parodontologie, pedodonție, protetică dentară și stomatologie generală (57)

Domeniul FARMACIE - se continuă cu specialitățile:
ORA 9:30 - analize medico-farmaceutice de laborator, farmacie clinică, farmacie generală și industrie farmaceutică și cosmetică (38)

Domeniul MEDICINĂ - în ordinea alfabetică a specialităților:
ORA 10:00 - medicină de familie, alergologie și imunologie clinică, anatomie patologică, anestezie și terapie intensivă, boli infecțioase, cardiologie (89+75) 
ORA 11:00 - cardiologie pediatrică, chirurgie cardiovasculară, chirurgie generală, chirurgie pediatrică, chirurgie plastică estetică și microchirurgie reconstructivă, chirurgie toracică, chirurgie vasculară, dermatovenerologie, diabet zaharat, nutriție și boli metabolice, endocrinologie, epidemiologie, farmacologie clinică, gastroenterologie, gastroenterologie pediatrică, genetică medicală, hematologie și igienă (101).
ORA 12:00 - medicină de laborator, medicină de urgență, medicină fizică și de reabilitare, medicină internă, medicină legală, microbiologie medicală, nefrologie, nefrologie pediatrică, neonatologie, neurochirurgie și neurologie (120);
ORA 13:00 - obstetrică-ginecologie, oftalmologie, oncologie medicală, ortopedie și traumatologie, otorinolaringologie, pediatrie, pneumologie, psihiatrie, radiologie-imagistică medicală, radioterapie, reumatologie, sănătate publică și management, urologie (131).

Repartiția se va face pe baza unui act de identitate și a adeverinței eliberate de unitatea sanitară cu care s-a încheiat contract individual de muncă pe durată determinată sau nedeterminată, după caz.

Încadrarea ca rezident cu loc sau cu post și prezentarea la stagii se va face începând cu data de 1 ianuarie 2025.

Informații suplimentare referitoare la rezidențiat se pot obține la Compartiment Resurse Umane al Direcției de Sănătate Publică Mureș, telefon 0265-216305 sau 0265-211729.

Documente necesare la repartiție

Prezentarea la repartiția pe coordonatori și clinici de îndrumare metodologică pentru Centrul Universitar Târgu Mureș se face obligatoriu cu:

  • Act de identitate (BI/CI) pentru legitimare sau, în cazul în care rezidentul nu se poate prezenta, procură notarială și act de identitate (BI/CI) pentru împuternicit;
  • Rezidenții pe LOC: adeverință eliberată de unitatea angajatoare;
  • Rezidenții pe POST: adeverință eliberată de unitatea angajatoare din care să reiasă că aceștia au încheiat contract individual de muncă pe durată nedeterminată.