- Accesări: 11798
Concursul national de rezidentiat pe loc si pe post
Înscrierile la concurs se fac la sediile direcţiilor de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucuresti, respectiv la ministerele cu reţea sanitară proprie, până la data de 29 octombrie 2010, inclusiv. Înscrierile la rezidenţiatul pe post se vor face la direcţia de sănătate publică a judeţului în care se afla unitatea sanitară care a scos postul la concurs.
În judeţul Mureş înscrierea la concursul de rezidentiat din sesiunea 21 noiembrie 2010 se face la sediul Direcţiei de Sănătate Publică Mureş, str.Gh.Marinescu nr.50, Serviciul Resurse Umane, de luni până vineri între orele 11.00-15.00, din momentul apariţiei în presă a publicaţiei de concurs şi până la data de 29 octombrie 2010, inclusiv.
Dosarul de înscriere al candidatului trebuie să conţină următoarele documente:
a) cererea de înscriere la concurs, cu numele de familie, iniţiala tatălui si toate prenumele înscrise în buletinul/cartea de identitate/pasaport, domeniul pentru care concurează pentru cei care candidează la rezidentiatul pe loc si respectiv unitatea sanitara si postul pentru care concurează pentru cei care candidează la rezidentiatul pe post. În cerere candidatii vor menţiona acordul pentru folosirea numelui si pentru afisarea rezultatului pe internet.
b) xerocopia buletinului/cărţii de identitate sau a pasaportului (paginile din care reies numele si prenumele candidatului, precum si data nasterii);
c) copia legalizată a diplomei de licenţa de medic, stomatolog (medic dentist) sau farmacist; absolvenţii promoţiei 2010 pot prezenta adeverinţa privind promovarea examenului de licenţa;
d) adeverinţa eliberata de unitatea în care sunt încadraţi, din care sa reiasa specialitatea în care sunt confirmaţi si tipul contractului individual de munca, numai pentru rezidenţi si specialisti;
e) certificatul medical privind starea de sanatate, eliberat de unitatea sanitara teritoriala desemnata de direcţia de sanatate publica judeţeana sau a municipiului Bucuresti, în care se precizeaza ca este apt / inapt din punct de vedere medical (fizic si neuropsihic) pentru exercitarea activitaţii în domeniul pentru care candideaza; ( In judetul Mures unitatea teritoriala desemnată este Ambulatoriul de specialitate al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Tg-Mures - certificatul medical tip A5 se eliberează la secretariatul Ambulatoriului)
f) copie legalizata a actelor doveditoare (certificat de casatorie etc.), prin care si-a schimbat numele;
g) Chitanţa de plata a taxei de concurs în suma de 300 lei (RON)/participant.
Taxa se va plati în contul IBAN nr.RO85TREZ7005003XXX000092, CUI-4266456, DTMB (Direcţia de Trezorerie a Municipiului Bucuresti) beneficiar Ministerul Sanataţii, adresa: str. Cristian Popisteanu nr 1-3, sector 1, Bucuresti, cod: 010024.
Dosarul se verifică la Biroul resurse umane şi apoi se înregistrează la Registratura instituţiei , camera 4075.
Informaţiile generale importante despre concursul de rezidenţiat sunt făcute publice prin presă, radio, televiziune, iar cele de detaliu, prin publicare în "Viaţa Medicală", precum şi prin internet, la adresa www.rezidentiat.info.
În judeţul Mureş înscrierea la concursul de rezidentiat din sesiunea 21 noiembrie 2010 se face la sediul Direcţiei de Sănătate Publică Mureş, str.Gh.Marinescu nr.50, Serviciul Resurse Umane, de luni până vineri între orele 11.00-15.00, din momentul apariţiei în presă a publicaţiei de concurs şi până la data de 29 octombrie 2010, inclusiv.
Dosarul de înscriere al candidatului trebuie să conţină următoarele documente:
a) cererea de înscriere la concurs, cu numele de familie, iniţiala tatălui si toate prenumele înscrise în buletinul/cartea de identitate/pasaport, domeniul pentru care concurează pentru cei care candidează la rezidentiatul pe loc si respectiv unitatea sanitara si postul pentru care concurează pentru cei care candidează la rezidentiatul pe post. În cerere candidatii vor menţiona acordul pentru folosirea numelui si pentru afisarea rezultatului pe internet.
b) xerocopia buletinului/cărţii de identitate sau a pasaportului (paginile din care reies numele si prenumele candidatului, precum si data nasterii);
c) copia legalizată a diplomei de licenţa de medic, stomatolog (medic dentist) sau farmacist; absolvenţii promoţiei 2010 pot prezenta adeverinţa privind promovarea examenului de licenţa;
d) adeverinţa eliberata de unitatea în care sunt încadraţi, din care sa reiasa specialitatea în care sunt confirmaţi si tipul contractului individual de munca, numai pentru rezidenţi si specialisti;
e) certificatul medical privind starea de sanatate, eliberat de unitatea sanitara teritoriala desemnata de direcţia de sanatate publica judeţeana sau a municipiului Bucuresti, în care se precizeaza ca este apt / inapt din punct de vedere medical (fizic si neuropsihic) pentru exercitarea activitaţii în domeniul pentru care candideaza; ( In judetul Mures unitatea teritoriala desemnată este Ambulatoriul de specialitate al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Tg-Mures - certificatul medical tip A5 se eliberează la secretariatul Ambulatoriului)
f) copie legalizata a actelor doveditoare (certificat de casatorie etc.), prin care si-a schimbat numele;
g) Chitanţa de plata a taxei de concurs în suma de 300 lei (RON)/participant.
Taxa se va plati în contul IBAN nr.RO85TREZ7005003XXX000092, CUI-4266456, DTMB (Direcţia de Trezorerie a Municipiului Bucuresti) beneficiar Ministerul Sanataţii, adresa: str. Cristian Popisteanu nr 1-3, sector 1, Bucuresti, cod: 010024.
Dosarul se verifică la Biroul resurse umane şi apoi se înregistrează la Registratura instituţiei , camera 4075.
Informaţiile generale importante despre concursul de rezidenţiat sunt făcute publice prin presă, radio, televiziune, iar cele de detaliu, prin publicare în "Viaţa Medicală", precum şi prin internet, la adresa www.rezidentiat.info.





