Instrumente de accesibilitate

Banner

Acte necesare

1. Cerere

2. Autorizația sanitară de funcționare în copie

3. Structura organizatorica aprobata de Direcția de Sănătate Publica Mureș/Ministerul Sănătății in copie

4. Consimțământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal

Actele necesare pot fi transmise prin e-mail la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Având în vedere prevederile Legii nr. 9/ 2023 pentru modificarea și completarea Ordonanței de Urgență a Guvernului României nr. 41/ 2016 privind stabilirea unor măsuri de simplificare la nivelul administrației centrale, administrației publice locale și al instituțiilor publice și pentru modificarea și completarea unor acte normative;
Conform art. 2(1) din OUG nr. 41/2016 astfel cum a fost modificată prin Legea nr. 9/2023;
 
Adresa de e-mail stabilită la nivelul Direcției de Sănătate Publică Mureș, respectiv Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., va fi adresa de e-mail utilizată pentru transmiterea în format electronic a copiilor după cartea de identitate, în cazul în care persoanele optează pentru transmiterea carții de identitate în acest mod.
OMS 1945 din 2023
Cerere eliberare autorizație portarmă (timp pentru completare 2 minute)
Documente pentru autorizație
Declarație (timp pentru completare 2 minute)
Declarație consimțământ (timp pentru completare 2 minute)
Tabel unități sanitare autorizate pentru examinarea ambulatorie a persoanelor fizice in vederea procurării, deținerii, portului si folosirii armelor și munițiilor supuse autorizării

Subcategorii