Instrumente de accesibilitate

Banner
     Consiliul de administraţie al  Spitalului Orăşenesc Sg.Pădure organizează concurs pentru ocuparea funcţiei de manager – persoană fizică la spital.
     Concursul se va desfăşura la sediul Primăriei Oraşului Sg.Pădure, str. Livezilor nr.6, în sala de şedinţe nr.1,având  următorul calendar de desfăşurare: - 15 noiembrie 2010 – 07decembrie 2010 –înscrierea candidaţilor;
- 08 decembrie 2010 – afişarea rezultatului verificării dosarelor de înscriere;
- 09 decembrie 2010 – depunere contestaţii la rezultatul verificării dosarelor de înscriere;
- 13 decembrie 2010, ora 9,00 a.m. – proba scrisă (test – grilă);
- 13 decembrie 2010 ( până la ora 15,00) – afişarea rezultatelor la proba scrisă;
- 16 decembrie 2010, ora 9,00 a.m. – susţinerea proiectului de management;
- 16 decembrie 2010 (până la ora 12,00) – afişarea rezultatelor finale.
    Criteriile de selecţie constau în:
1. Verificarea îndeplinirii de către candidaţi a condiţiilor stabilite în regulamentul de concurs şi în publicaţia de concurs, etapă eliminatorie.
2. Susţinerea probelor de evaluare, care cuprinde:
    a) proba scrisă, un test – grilă de verificare a cunoştinţelor (din bibliografia dată);
    b) proba de susţinere a proiectului de management (întocmit după o temele-cadru stabilite de comisia de concurs ).
Regulamentul de organizare şi desfăşurare a concursului, temele-cadru pentru proiectul de management, bibliografia pentru concurs sunt publicate pe site-urile   Primăriei Sg.Pădure ( www.sgpadure.ro), Direcţiei de Sănătate Publică Mureş(www.aspms.ro)  şi la avizierul sediului Primăriei şi sediului Spitalului orăşenesc Sg.Pădure.
    Înscrierea candidaţilor se poat face în perioada 15 niembrie – 07 decembrie 2010, la secretariatul Primăriei Oraşului Sg.Pădure, str. Livezilor nr.6, între orele 8,00 – 16,00.
    Dosarul de înscriere se depune  în plic sigilat şi trebuie să conţină următoarele documente:
a) cererea de înscriere;
b) copia actului de identitate;
c) copia legalizată a diplomei de licenţă sau echivalente;
d) copia legalizată a documentelor:
    - certificat care atestă absolvirea cursului de perfecţionare în „Management spitalicesc”, organizat de Şcoala Naţională de Sănătate Publică şi Management Sanitar Bucureşti în perioada 2006-2009, respectiv de Şcoala Naţională de Sănătate Publică, Management şi Perfecţionare în Domeniul Sanitar Bucureşti, începând cu anul 2010
sau
    - care atestă absolvirea cursurilor sau programelor de perfecţionare efectuate pentru obţinerea titlului de medic specialist în specialitatea Sănătate publică şi management sanitar ori a atestatului de studii complementare în Managementul serviciilor de sănătate (certificat de medic specialist, respectiv atestat de studii complementare)
sau
    - a diplomei de masterat sau doctorat în management sanitar, economic ori administrativ organizat într-o instituţie de învăţământ superior acreditată, potrivit legii;
e) curriculum vitae;
f) copii ale diplomelor de studii şi alte acte ce atestă efectuarea unor specializări, competenţe/atestate etc. în domeniul managementului sanitar;
g) adeverinţa care atestă vechimea în posturi cu studii universitare de lungă durată sau  copie de pe carnetul de munca, certificată "în conformitate cu originalul" de către conducerea unităţii angajatoare;
h) cazierul judiciar;
i) actele medicale/adeverinţele din care rezultă că este apt medical, fizic şi neuropsihic (de la medicul de familie şi, respectiv de la ambulatoriul de specialitate PSIHIATRIE pentru aptitudinea neuropsihică);
j) declaraţia pe propria răspundere privind necolaborarea cu Securitatea înainte de anul 1989;
k) declaraţia pe propria răspundere că nu este urmărit penal şi nu are cunoştinţă că a fost începută urmărirea penală asupra sa;
l) copie legalizată a actelor (certificat de căsătorie etc.) prin care şi-a schimbat numele, după caz;
m) proiectul de management realizat de candidat;
n) dovada achitării taxei de concurs.

Taxa de participare la concurs este de 100 lei şi se va achita în contul Spitalului  Orăşenesc Sg.Pădure: RO37TREZ4825041XXX000059 

Relaţii suplimentare la telefon 0747055072-dr.Morar Rodica 

PDF   Regulament


 
T E M E  C A D R U
pentru proiectul de management solicitat în cadrul concursului de ocupare
a funcţiei de manager - persoană fizică la spitalul Orăşenesc Sg.Pădure

1. Îmbunătăţirea structurii si organizării spitalului
a) Analiza circuitelor funcţionale;
b) Analiza structurii pe secţii (clinice, paraclinice, administrative, etc.);
c) Evaluarea relaţiei dintre structurile spitalului şi serviciile furnizate;
d) Dezvoltarea platoului etnic pentru intervenţii diagnostice şi terapeutice;
e) Propuneri de îmbunătăţire a structurii si organizării spitalului.

2. Analiza situaţiei economico-financiare a spitalului
a) Analiza veniturilor spitalului, pe tipuri de servicii;
b) Analiza cheltuielilor spitalului (pe tipuri, secţii, etc.)
c) Alternative de contractare a serviciilor în sistemul asigurărilor sociale de sănătate;
d) Propuneri de îmbunătăţire a finanţării spitalului din surse publice si private.
f) încadrarea cu personal;


3. Fundamentarea bugetului de venituri si cheltuieli în vederea eficientizării
activităţii spitalului
a) Fundamentarea activităţilor;
b) Determinarea cheltuielilor pe secţii si tipuri de cheltuieli;
c) Indicatori de eficienţă determinaţi pe baza veniturilor si cheltuielilor spitalului.


Candidaţii aleg una din temele de mai sus si dezvoltă un proiect de management care
vizează spitalul public pentru care concurează (maxim 8-10 pagini la fonturi de 14 în Arial la un rand), conform structurii propuse mai jos.

STRUCTURA PROIECTULUI DE MANAGEMENT

A. Descrierea situaţiei actuale a spitalului;
B. Analiza SWOT a spitalului: puncte forte, puncte slabe, oportunităţi si ameninţări;
C. Identificarea problemelor critice;
D. Selecţionarea unei probleme prioritare cu motivarea alegerii făcute;
E. Dezvoltarea planului de management pentru problema prioritară identificată:
1. Scop;
2. Obiective-indicatori;
3. Activităţi:
a) Definire;
b) Încadrare în timp – grafic Gantt;
c) Resurse necesare – umane, materiale, financiare;
d) Responsabilităţi;
4. Rezultate asteptate;
5. Monitorizare - indicatori;
6. Evaluare – indicatori.

Presedinte Consiliu de Administraţie
Dr. Csiki iren Zsuzsanna
 
BIBLIOGRAFIA
Pentru concursul organizat pentru ocuparea funcţiei de
manager – persoană fizică la Spital Orăşenesc Sg.Pădure


    A. LEGISLAŢIE:

1. Legea nr. 95/2006 „privins reforma în domeniul sănătăţii”, cu modificările şi completările ulterioare.
2. Legea finanţelor publice nr. 500/2002, cu modificările şi completările ulterioare.
3. Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, cu modificările şi completările ulterioare.
4. O.U.G. nr. 34/2006 „privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare;
5. H.G. nr. 925/2006 „pentru aprobarea normelor de aplicare a O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii”, cu modificările şi completările ulterioare.
6. O.G. nr. 119/1999 „privind controlul intern şi controlul financiar – preventiv”, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
7. Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 522/2003 „pentru aprobarea Normelor metodologice generale privind exercitarea controlului financiar preventiv”, cu modificările şi completările ulterioare.
8. O.G. nr. 80/2001 „privind stabilirea de normative de cheltuieli pentru autorităţile şi instituţiile publice”, aprobată prin Legea nr. 247/2002, cu modificările şi completările ulterioare.
9. H.G. nr. 841/1995 „privind procedurile de transmitere fără plată şi de valorificare a bunurilor instituţiilor publice”, cu modificările şi completările ulterioare.
10. Ordinul ministrului sănătăţii nr. 1043/2010 „privind aprobarea Normelor metodologice de elaborare a bugetului de venituri şi cheltuieli al spitalului public”.
11. Ordinul ministrului sănătăţii publice nr. 914/2006 „privind aprobarea Normelor privind condiţiile pe care trebuie să le îndeplinească un spital în vederea obţinerii autorizaţiei de funcţionare a spitalelor”, cu modificările şi completările ulterioare.
12. H.G. nr. 262/2010 „pentru aprobarea Contractului – cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistem,ului de asigurări sociale de sănătate pentru anul 2010”.
13. Ordinul ministrului sănătăţii publice şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010 „pentru aprobarea Normelor de aplicare a Contractului – cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistem,ului de asigurări sociale de sănătate pentru anul 2010”, cu modificările şi completările ulterioare.
14. Ordinul ministrului sănătăţii publice nr. 916/2006 “privind aprobarea Normelor de supraveghere şi control a infecţiilor nosocomiale în unităţile sanitare”.

    B. MANAGEMENT SANITAR:

1. Şcoala Naţională de Sănătate Publică şi management Sanitar – managementul spitalului”, Ed. Public H Press 2006, Bucureşti.