Buletin informativ

- Legislatie
- Structura organizatorica
- Regulament intern
- Conducere
- Functionar responsabil Legea nr. 544/ 2001
- Coordonate de contact
- Audiente
- Surse financiare, buget bilanţ contabil
- Programe si strategii
- Lista cuprinzand documentele de interes public
- Lista cuprinzand documentele produse/gestionate
- Modalităţi de contestare (Legea nr. 544 din 2001)

Legislatie


ORDIN nr. 1078 din 27.07.2010
 


Structura organizatorica


ORGANIGRAMA

Direcţiei de Sănătate Publică a Judeţului Mureş




 
Regulament intern

Conducere


     DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA MURES

Dr. IULIU MOLDOVAN - Director executiv
Tel: 0265 215146
Fax: 0265 212344
E-mail:  secretariat[at]aspms.ro  

Dr. FERENCZ IOZSEF LORAND - Director executiv adjunct sănătate publică
Telefon/Fax: 0265 269412
E-mail: dirsanpub[at]aspms.ro

Ec. LENUTA MARGARETA TOMA - Director executiv adjunct economic
Tel: 0265 215146
Fax: 0265 212344, 0265 210649
E-mail:  direconomic[at]aspms.ro  

Functionar responsabil Legea nr. 544/ 2001


 
Cenean Emilia - consilier superior
Telefon: 0265 215146
Fax:      0265 212344
e-mail:  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
            Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
 


Coordonate de contact


SEDIUL: Tg. MureÅŸ, Str.Gheorghe Marinescu, Nr.50, (clădirea Spitalului Clinic JudeÅ£ean  de Urgenţă Tg. MureÅŸ - etaj 1)

INFORMATII CORONAVIRUS
Call Center: 021.414.44.65 (luni - vineri in intervalul orar 8-20)
Serviciul de permanenta - telefon: 0265 261152
DIRECTOR EXECUTIV
Dr. IULIU MOLDOVAN
Telefon: 0265 215146 | Fax: 0265 212344
DIRECTOR EXECUTIV ADJUNCT ECONOMIC
Ec. TOMA LENUTA MARGARETA
Telefon: 0265 215146 | Fax: 0265 212344
SECRETARIAT
Telefon: 0265 215146
Fax:  0265212344

Program de lucru: 8 - 16
BIROUL RESURSE UMANE
Sef birou - Telefon: 0265 211729 | Fax: 0265 212344 

Program de lucru: 8 - 16
INFORMAÅ¢II MEDICI REZIDENÅ¢I, DEPUNERE ACTE CERTIFICATE DE CONFORMITATE, AUTORIZAÅ¢II DE LIBERÄ‚ PRACTICÄ‚ PENTRU ACTIVITÄ‚Å¢I CONEXE ACTULUI MEDICAL
Telefon: 0265 216305 | Fax: 0265 212344

Program de lucru: 8-16
ELIBERARE CERTIFICATE DE CONFORMITATE NECESARE RECUNOAŞTERII CALIFICĂRILOR DE MEDIC, MEDIC DENTIST, FARMACIST, ASISTENT MEDICAL GENERALIST ŞI MOAŞĂ OBŢINUTE ÎN ROMÂNIA, *CERTIFICAT MEDIC PRIMAR/SPECIALIST, ATESTAT DE STUDII COMPLEMENTARE
Biroul nr. 3241 (parter , Spital Clinic Judeţean de Urgenţă Tg. Mureş)
Telefon: 0265 211665 | 0265 212111, interior 123 | Fax: 0265212344
Program de lucru: 8-16
REGISTRATURA

Program de lucru: 8-16

SEDIUL: Tg. MureÅŸ str. Gh. Marinescu, nr. 50 – (CLÄ‚DIREA   CENTRULUI JUDEÅ¢EAN DE APARATURÄ‚ MEDICALÄ‚ MUREÅž) 

COMPARTIMENT ADMINISTRATIV, APROVIZIONARE ŞI MENTENANŢĂ
Telefon/Fax 0265 211970

Program de lucru: 8-16
COMPARTIMENT ACHIZIÅ¢II PUBLICE
Telefon/fax 0265 211970

Program de lucru: 8-16
BIROUL BUGET, FINANÅ¢E, CONTABILITATE
Telefon/fax 0265 210649

Program de lucru: 8-16
COMPARTIMENT ASISTENŢĂ MEDICALĂ ŞI PROGRAME DE SĂNĂTATE
Telefon/Fax: 0265 212882

Program de lucru: 8-16
COMPARTIMENT JURIDIC

Program de lucru: 8-16
COMPARTIMENT STATISTICÄ‚ ÅžI INFORMATICÄ‚ ÃŽN SÄ‚NÄ‚TATE
Telefon: 0265 215914 | Fax: 0265 211970

Program de lucru: 8-16
COMPARTIMENT PROMOVAREA SÄ‚NÄ‚TÄ‚Å¢II
Telefon/Fax: 0265 250131

Program de lucru: 8-16
RESPONSABIL PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

SEDIUL: TG.MUREÅž, str.  GH. DOJA , nr. 34

SERVICIUL DE PERMANENŢĂ
Program de desfasurare a activităţii:
- zilnic, începând cu ora 16 până la ora 08, ora de începere a programului din ziua următoare ;
- sâmbăta, duminica, în sărbători legale şi în celelalte zile în care nu se lucrează, potrivit dispoziţiilor legale, cu o durată de 24 de ore, începând cu ora 8;
Telefon: 0265 261152
Fax: 0265 261152
DIRECTOR EXECUTIV ADJUNCT SÄ‚NÄ‚TATE PUBLICÄ‚
Dr. FERENCZ IOZSEF LORAND
Telefon/Fax: 0265 269412
Program de lucru: 8-16
MEDIC ÅžEF
Dr. Stelian Caraghiaur
Telefon/Fax: 0265 261278

Program de lucru: 8-15
CASIERIE
Biroul nr. 2
Telefon: 0265 260695

Program de lucru: 8-16
Program cu publicul:
Luni - Joi: 8 - 12 /1330 - 15
Vineri: 8 - 10 / 1130 - 15
COMPARTIMENT AVIZE /AUTORIZÄ‚RI
Biroul nr. 1
Telefon: 0265 262685

Program de lucru: 8-16
COMPARTIMENT DE SUPRAVEGHERE EPIDEMIOLOGICÄ‚ ÅžI CONTROL BOLI TRANSMISIBILE
Biroul nr. 11
Telefon: 0265 269880 | Fax: 0265 261278


Program de lucru: 8-16
COMPARTIMENTUL DE EVALUARE A FACTORILOR DE RISC DIN MEDIUL DE VIAŢĂ ŞI MUNCĂ
Igiena mediului
Biroul nr. 6
Telefon: 0265 260007 | Fax: 0265 267950

Program de lucru: 8-16
Igiena alimentaţiei şi colectivităţii de copii şi tineret
Biroul nr. 5
Telefon: 0265 267950 | Fax: 0265 267950

Program de lucru: 8-16
SERVICIUL CONTROL ÃŽN SÄ‚NÄ‚TATE PUBLICÄ‚
Biroul nr. 7
Telefon/Fax: 0265 269412

Program de lucru: 8-16
ASISTENŢĂ MEDICALĂ DE URGENŢĂ ŞI EVENIMENTE SPECIALE
Telefon/Fax: 0265 269412

Program de lucru: 8-16 
ASISTENŢĂ COMUNITARĂ
Telefon /fax 0265 269412
Program de lucru: 8-16
LABORATOR DE DIAGNOSTIC ÅžI INVESTIGAÅ¢II ÃŽN SÄ‚NÄ‚TATE PUBLICÄ‚
Camera nr. 4 - Diagnostic microbiologie
Telefon: 0265 269392
Fax: 0265 261152

Program de lucru: 8-15
Recoltare şi primire probe (materii fecale, secreţii faringiene, sânge, apă, alimente, teste de salubritate, teste de sanitaţie), în programul orar: 8-10
Eliberare rezultate: 13-14
COMPARTIMENTUL DE EVALUARE A FACTORILOR DE RISC DIN MEDIUL DE VIATA SI MUNCA
Biroul nr. 5
Telefon/Fax: 0265 253232

Program de lucru: 8-16
Audiente


DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA MURES

La nivelul DirecÅ£iei de Sănătate Publică  MureÅŸ datele de contact privind programarea audienÅ£elor sunt:

-Secretariat D.S.P. MureÅŸ, Tg. MureÅŸ, strada Gheorghe Marinescu, nr. 50
-Telefon: 0265 215146  | Fax: 0265 212344
- E-mail: secretariat[at]aspms.ro | relatiipublice[at]aspms.ro

Solicitarea va cuprinde numele şi prenumele, domiciliul, numărul de telefon şi motivul solicitării audienţei.

 

Dr. Iuliu Moldovan - director executiv

Program  audienÅ£e:
Luni, între orele: 12-14

Dr. Ferencz Iozsef Lorand - director executiv adjunct sănătate publică

Program audienţe:
Marţi, între orele: 10-11

Ec. Lenuţa Margareta Toma - director executiv adjunct economic

Program audienţe:
Miercuri, între orele: 11-13

Surse financiare, buget bilanţ contabil


     - Bugetul aprobat
     - Bilantul contabil

 

Programe şi Strategii


Direcţia de Sănătate Publică Mureş realizează politicile şi programele naţionale de sănătate, elaborează şi implementează programe locale de sănătate publică, organizează şi coordonează structurile sanitare, elaborează evidenţele statistice în probleme de sănătate publică şi asigură planificarea şi derularea investiţiilor finanţate de la bugetul de stat pentru sistemul de sănătate.
-coordonează şi evaluează realizarea indicatorilor programelor naţionale de sănătate care se derulează în teritoriul arondat şi organizează acţiuni de inspecţie sanitară de stat prin personalul împuternicit în condiţiile legii; programele de sănătate privind femeile şi copiii, precum şi toate aspectele legate de starea de sănătate a acestui grup populaţional sunt coordonate şi monitorizate de către personalul nominalizat în acest scop;
-coordonează şi organizează activităţile privind asigurarea asistenţei medicale în caz de dezastre, epidemii şi alte situaţii speciale;
-organizează preluarea de la toţi furnizorii de servicii medicale a datelor statistice, prelucrarea şi raportarea acestora, în conformitate cu reglementările în vigoare.
-în colaborare cu autorităţile locale, cu instituţii de învăţământ şi organizaţii guvernamentale şi neguvernamentale, organizează activităţi în domeniul sănătăţii publice.
-organizează culegerea şi prelucrarea datelor statistice de la toţi furnizorii de servicii medicale din teritoriul arondat, indiferent de forma de organizare, şi întocmesc rapoarte pe care au obligaţia de a le pune la dispoziţie Ministerului Sănătăţii şi instituţiilor desemnate de acesta, potrivit reglementărilor legale în vigoare. Furnizează date statistice către alte autorităţi, activitate ce se va face la solicitare şi cu respectarea confidenţialităţii referitoare la persoane.
-efectuează, potrivit dispoziţiilor legale, servicii de sănătate publică, pentru care se percep tarife potrivit actelor normative în vigoare.

Lista cuprinzand documentele de interes public


1. Actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea Direcţiei de Sănătate Publică Mureş;

2. Structura organizatorică, atribuÅ£iile birourilor, serviciilor, a  compartimentelor, programul de funcÅ£ionare ÅŸi programul de audienÅ£e;

 3. Coordonatele de contact ale instituÅ£iei publice, respectiv: denumirea, adresa, nr. de telefon, nr. fax, adresa de e-mail, adresa paginii de internet;

 5. BilanÅ£ul contabil;

 6. Bugetul de venituri ÅŸi cheltuieli;

 7. Numele persoanelor din conducerea instituÅ£iei;

 8. Date statistice referitoare la starea ÅŸi evoluÅ£ia stării de sănătate a populaÅ£iei, precum ÅŸi tendinÅ£ele de evoluÅ£ie ale diferitelor componente ale sistemului (indicatori);

9.  Comunicate de presă;

10. InformaÅ£ii privind nivelurile tarifelor pentru serviciile prestate în condiÅ£iile legii;

11. Materiale informative editate (ghiduri, pliante, broÅŸuri etc.) ;

12. Raportul anual de activitate al Direcţiei de Sănătate Publică Mureş;

13. Organizarea concursurilor/ examenelor pentru ocuparea posturilor vacante;

14. Lista contractelor de achiziţii publice;

15. Declaraţiile de avere ale personalului;

16. Modalităţile de contestare, în situaÅ£ia în care o persoană se consideră  vătămată  în privinÅ£a dreptului de acces la informaÅ£iile de interes public solicitate;

17. Indicatori privind activitatea desfăşurată de DirecÅ£ia de Sănătate Publică MureÅŸ, precum: numărul total al autorizaÅ£iilor eliberate, numărul total al acÅ£iunilor de control, numărul total al sesizărilor, numărul total al avizelor, numărul total al notificărilor, numărul total al sancÅ£iunilor aplicate în condiÅ£iile legii.

 18. InformaÅ£ii de interes general din punct de vedere al sănătăţii publice,  pentru o mai bună informare a cetăţeanului.

InformaÅ£iile de interes public, în conformitate cu prevederile Legii nr. 544/ 2001 privind liberul acces la informaÅ£iile de interes public, pot fi accesate pe site-ul DirecÅ£iei de Sănătate Publică MureÅŸ, www.aspms.ro, sau prin solicitări scrise.

Solicitarea în scris va cuprinde, în conformitate cu art. 6(3) din Legea nr. 544/2001, următoarele elemente:

-instituţia la care se adresează cererea

-informaÅ£ia solicitată astfel incât să permită instituÅ£iei publice identificarea informaÅ£iei de interes public

-numele, prenumele şi semnătura solicitantului, precum şi adresa la care se solicită primirea răspunsului.

În cazul petiÅ£iilor, conform art. 7 din Legea nr. 233/ 2002 privind aprobarea O.G. nr. 27/ 2002 privind reglementarea activităţii de soluÅ£ionare a petiÅ£iilor, petiÅ£iile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare ale petiÅ£ionarului nu se iau în considerare ÅŸi se clasează.

Lista cuprinzand documentele produse/gestionate

 

 Birou Resurse Umane:

Organigrama, Statul de funcţii şi Statul de personal al Direcţiei de Sănătate Publică Mureş şi documentaţia aferentă modificării statelor de funcţii;

Documentele întocmite în cazul angajării, încetării, schimbării locului de muncă sau modificării raporturilor de serviciu sau de muncă a personalului din cadrul instituÅ£iei concretizate în proiecte de dispoziÅ£ii, contracte individuale de muncă, acte adiÅ£ionale, adrese de transfer, note de lichidare;

Dosare profesionale ÅŸi dosare personale;

Programarea concediilor de odihnă, cereri concedii odihnă, evidenţa serviciului de permanenţă;

Foile de prezenţă colectivă, condici de prezenţă, state de plată, declaraţii fiscale;

DocumentaÅ£ia privind organizarea concursurilor sau examenelor în vederea ocupării posturilor vacante, a concursurilor de promovare (publicitate, bibliografii, procese verbale);

Documentaţia privind concursurile sau examenele organizate de către Ministerul Sănătăţii (obţinerea titlului de medic/medic dentist/faramacist specialist, primar, atestate studii complementare, rezidenţiat)

Declaraţiile de avere şi declaraţiile de interese ale personalului din cadrul instituţiei şi registrul de evidenţă al declaraţiilor;

Administrarea bazei de date ANFP referitoare la evidenţa funcţiilor publice şi a funcţionarilor publici conform programului informatic implementat, documentaţia de avizare structuri funcţii publice;

Rapoarte de evaluare a performanţelor profesionale individuale ale funcţionarilor publici şi personalului contractual;

AdeverinÅ£e pentru personalul din cadrul instituÅ£iei cu privire la încadrare, drepturi salariale ÅŸi vechimea în muncă, etc;

FiÅŸe de post;

Registrul general de evidenţă a salariaţilor;

Programul anual de perfecţionare profesională şi documente privind perfecţionarea profesională;

Proceduri de sistem şi proceduri operaţionale;

Planul anual de ocupare a funcţiilor publice;

Legitimaţii pentru personalul din cadrul instituţiei;

Raportări statistice privind fondul de salarii şi structura personalului respectiv, numărul posturilor vacante şi numărul posturilor ocupate şi alte raportări statistice;

AdeverinÅ£e, extrase, copii eliberate de pe documentele păstrate în arhiva instituÅ£iei pentru dosare pensionare;

Fise evidenta militara, registru de evidenta, comunicari, informari la Centrul Militar Judetean ;

DispoziÅ£ii emise de către directorul executiv;  

Documente  referitoare la desfăşurarea pregătirii prin rezidenÅ£iat ÅŸi pregătirea în cea de a doua specialitate;

Documente  necesare pentru recunoaÅŸterea profesionala a calificarilor dobandite in profesiile reglementate din sectorul de sanatate în Uniunea Europeană

Certificate de medic/medic dentist/farmacist specialist, primar, atestate studii complementare;

Corespondenţă (intra ÅŸi inter-instituÅ£ională, cetăţeni, persoane juridice), răspunsuri la sesizări,  interpelări;

Regulamentul de organizare şi funcţionare al instituţiei;

Regulamentul intern

Rapoarte de activitate, rapoarte de etică;

Contractul colectiv de muncă pe unitate;

Registrul unic de evidenţă al cabinetelor medicale şi dosarele cu documentaţia aferentă;

Registrul unic de evidenţă activităţi conexe actului medical şi dosarele cu documentaţia aferentă ;

Documente avize/autorizări drept de liberă practică;

DocumentaÅ£ia privind încadrarea locurilor de muncă în condiÅ£ii deosebite de muncă; Registrul de evidenţă intrare-ieÅŸire

Registrul de evidenţă al corespondenţei.

 

Compartiment juridic:

Acte de procedură

Contracte

Redactare dispoziţii

Note interne

 

Biroul  buget,  financiar- contabilitate:      

Anexe la bilanţul contabil

Angajamente bugetare

Angajamente legale

Avize de expediere a mărfii

Avize de însoÈ›ire a mărfii

Balanțe de verificare tehnico-operative şi financiar contabile

BilanÈ› contabil

Bonuri de consum

Borderouri

Bugetul de venituri și cheltuieli

Centralizator incasări laboratoare

Cerere deschidere credite bugetare

Cereri de finanțare Programe Naționale de Sănătate

Chitanțe

Contracte

Deconturi

DispoziÈ›ii de încasare

Dispoziții de plată

Execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli

Extrase de cont

Extrase de cont

Facturi

File CEC

Fișe de cont analitice şi sintetice

Fișe de magazie

Liste de inventar

Note contabile

Note de corecÅ£ie în sistemul Forexebug – CAB

Note de fundamentare privind oportunitatea realizării unei investiţii

Note de recepții

Note de transfer

Note justificative

Ordine de plată

Ordonanțări

Proceduri

Proces verbal recepţie mijloace fixe

Procese verbale de inventariere

Procese verbale de primire cu titlu gratuit

Procese verbale de transmitere cu titlu gratuit

Propunere de angajare a unei cheltuieli

Referate de necesitate

Registru de casă privind operaÅ£iunile de încasări ÅŸi plăţi

Registru jurnal

Registru-inventar

Registrul privind operaţiunile supuse vizei de control financiar preventiv propriu

Situația stocurilor pe Programe de Sănătate Publică/surse de finanțare

SituaÅ£ii privind monitorizarea lunară ÅŸi trimestrială  a cheltuielilor de personal

SituaÅ£ii privind monitorizarea lunară ÅŸi trimestrială  a investiÅ£iilor

 

Serviciul administrativ:

Foi de parcurs

Fişa activităţii zilnice (FAZ)

Programare săptămânală activitate deplasări

Referate de necesitate

Ordin de deplasare (delegaţie)

Proces verbal de recepţie servicii şi lucrări

DocumentaÅ£ie în vederea aprobării casărilor de către ordonatorul principal de credite

Proces verbal de casare

 

Compartiment achiziţii publice:

Comandă bunuri, servicii, lucrări

Propunere de angajare a unei cheltuieli

Angajament bugetar

Referate de necesitate

Note de fundamentare privind oportunitatea realizării unei investiţii

Contracte de achiziţie bunuri, servicii, lucrări

Cereri de ofertă

Notificări în SEAP

Programul anual al achiziţiilor publice

 

Compartimentul de evaluare  a factorilor de risc din mediul de viaţă ÅŸi muncă:

Igiena mediului:

Autorizarea sanitară a funcÅ£ionării în baza declaraÅ£iei pe propria răspundere;

Autorizarea sanitară a funcÅ£ionării în baza referatului de evaluare;

Certificarea conformităţii cu normele de igienă şi sănătate publică;

Asistenţă de specialitate de sănătate publică;

Viză anuală;

PaÅŸaport Pentru Transport Cadavru Uman ;

     Passeport De Transport Pour Cadavre Humain

     Passport For Transport The Human Corpse

Aviz Sanitar - pentru deshumarea/transportul ÅŸi reînhumarea cadavrelor umane;

Aviz Sanitar - pentru înhumarea/transportul cadavrelor umane;

Corespondenţă cu autorităţile publice locale;

Răspuns solicitări;

Soluţionare sesizări/petiţii;

Documente emise ca răspuns la cererile, sesizările depuse de instituţii publice, agenţi economici, persoane fizice, etc.

Rapoarte de activitate privind acÅ£iunile desfăşurate în cadrul PROGRAMULUI    NAÅ¢IONAL DE MONITORIZARE A FACTORILOR DETERMINANÅ¢I DIN MEDIUL DE VIAŢĂ ÅžI MUNCÄ‚ (P.N. II) - Domeniul privind protejarea sănătăţii ÅŸi prevenirea îmbolnăvirilor asociate factorilor de risc din mediul de viaţă ;

Fişa de anchetă a focarului de epidemie hidrică/viitură/inundaţie;

FiÅŸa de înregistrare ÅŸi raportare a cazului de methemoglobinemie acută la sugar;

 

Medicina muncii:

Asistenţă de specialitate de sănătate publică;

Dosarul de cercetare pentru declararea bolilor profesionale;

Registrul de evidenţă a bolilor profesionale la nivel teritorial;

Rapoarte de activitate privind acÅ£iunile desfăşurate în cadrul PROGRAMUL NAÅ¢IONAL DE MONITORIZARE A FACTORILOR DETERMINANÅ¢I DIN MEDIUL DE VIAŢĂ ÅžI MUNCÄ‚ (P.N. II) - Domeniul privind protejarea sănătăţii ÅŸi prevenirea îmbolnăvirilor asociate factorilor de risc din mediul de muncă;

Răspuns solicitări;

SoluÅ£ionare sesizări/petiÅ£ii; 

 

Igiena alimentaţiei:

Notificare de asistenţă de specialitate de sănătate publică a conformităţii;

Notificare de certificare de sănătate publică a conformităţii;

AutorizaÅ£ie sanitară în baza declaraÅ£iei pe proprie răspundere;

AutorizaÅ£ie sanitară în baza referatului de evaluare;

Viză anuală;

Documente emise ca răspuns la cererile, sesizările depuse de instituţii publice, agenţi economici, persoane fizice, etc.

Fişa de raportare a focarului de toxiinfecţie alimentară;

Rapoarte de activitate privind acÅ£iunile desfăşurate în cadrul Programul NaÅ£ional II – domeniul 4;

 

Igiena şcolară:

Autorizarea sanitară a funcÅ£ionării în baza declaraÅ£iei pe propria răspundere;

Certificarea conformităţii cu normele de igienă şi sănătate publică;

Asistenţă de specialitate de sănătate publică;

Documente emise ca răspuns la cererile, sesizările depuse de instituţii publice, agenţi economici, persoane fizice, etc.

 

Laborator Igiena Radiaţiilor

Proces verbal de constatare
Registru de intrare/iesire filme fotodozimetrice

Registru - procese verbale de constatare

Registre – buletine de analiză / rapoarte de incercare

Registru – avize/ autorizatii sanitare  

Registru – referate de evaluare

Registru – buletine de expertizare a locurilor de muncă

Registru de miscare a surselor radioactive

Registru- determinarilor continutului radioactiv din factorii de mediu

Registru de inventar

Registru de evidenta surselor radioactive

Buletin de analiza/ rapoart de încercare

Buletin de expertizare a locurilor de muncă

Proces verbal de constatare

Referat de evaluare pentru avizarea / autorizarea sanitara

Aviz sanitar pentru desfasurarea in siguranta a activitatilor nucleare

Autorizatie sanitara pentru desfasurarea în siguranta a activitatilor nucleare

Llista cu generatorii de radiaţii ionizante/ surse radioactive

Lista cu expuÅŸii profesional la radiatii Ionizante

Dosarele de obiectiv

 

Serviciul control în sănătate publică

Procese verbale de constatare a conditiilor igienico-sanitare;

Procese verbale de constatare a contraventiilor;

Procese verbale de recoltare probe;

Rapoarte de activitate

Registre evidente controale si probe recoltate

Registre evidenta sanctiuni contraventionale

Registre evidenta contraventii in debit

Registre evidenta contraventii anulate

Registre evidenta sesizari / reclamatii

Registre evidenta suspendari de activitate / anulari autorizatii de functionare

Protocoale interinstitutionale

Ordine de deplasare

Adrese transmise

Proceduri de lucru

Dosare de obiectiv

Planuri de inspectie

Documente de alerta rapida

Registru evidenta cronologica si nominala pentru Procese verbale de constatare a conditiilor igienico-sanitare

Registru evidenta cronologica si nominala pentru Procese verbale de constatare a contraventiilor.

 

Compartimentul de situaţii de urgenţă şi managementul asistenţei medicale de urgenţă şi evenimente speciale

Raportari lunare ale activitatii  Serviciului  de Ambulanta Judetean Mures;

Formular  de raportare zilnica a activitatii serviciilor de ambulanta;

Dosare de autorizare ale furnizorilor privati de asistenta medicala de urgenta prespitaliceasca si transport medical asistat si transport sanitar neasistat, a serviciilor de ambulanta judetene si a SMURD

Autorizatii de Functionare ale furnizorilor privati de asistenta medicala de urgenta prespitaliceasca si transport medical asistat si transport sanitar neasistat, a serviciilor de ambulanta judetene si a SMURD

Raportari lunare, semestriale si anuale ale activitatii structurilor  de primire a urgentelor din cadrul unitatilor sanitare cu paturi.

Formular  de raportare zilnica a activitatii serviciilor de ambulanta;

Raportari lunare, semestriale si anuale ale activitatii structurilor  de primire a urgentelor din cadrul unitatilor sanitare cu paturi.

Raportari trimestriale ale indicatorilor privind consumul  de substante psihoactive;

Raportari situatii deosebite survenite in unitatile  sanitare cu paturi;

Plan de masuri sezon estival

Plan de masuri sezon rece

Planuri de urgenta ale unitatilor  sanitare cu paturi;

Planuri de urgenta externa ale agentilor economici;

Adrese transmise;

Raport de activitate lunar al mediatorilor si asistentilor comunitari

 

Compartiment relaţii publice

Registru pentru înregistrarea solicitărilor ÅŸi răspunsurilor  privind accesul la informaÅ£iile de interes public

Registru pentru înregistrarea solicitărilor ÅŸi răspunsurilor  privind accesul la informaÅ£iile de interes public ÅŸi pentru gestionarea procesului de acces la informaÅ£ii de interes public

Registru reclamaÅ£ii administrative ÅŸi plângeri în instanţă

Registru audienţă

Registru petiţii

Scrisoare de răspuns la cerere

Răspunsuri privind soluţionarea petiţiilor

Corespondenţă  internă

Raport de activitate

Raport de evaluare a implementării Legii nr. 544/ 2001

 

Compartiment asistenţă  medicală ÅŸi programe

Macheta de raportare a indicatorilor specifici pentru toate programele naţionale de sănătate publică derulate de către unităţile sanitare din subordinea AAPL,

SituaÅ£ia stocurilor ÅŸi BalanÅ£a de stocuri cantitativ-valorică după preÅ£ pe depozite pentru  toate programele naÅ£ionale de sănătate publică derulate de către unităţile sanitare din subordinea AAPL,

Rapoartele de activitate pentru  toate programele naÅ£ionale de sănătate publică derulate de către unităţile sanitare din subordinea AAPL,

Cererile de finanÅ£are fundamentate pentru  toate programele naÅ£ionale de sănătate publică derulate de către unităţile sanitare din subordinea AAPL,

Contractele pentru desfăşurarea activităţilor prevăzute în  programele naÅ£ionale de sănătate publică, cu unităţile sanitare din subordinea AAPL,

Adrese către ÅŸi adrese răspuns la solicitarea  autorităţilor publice ÅŸi a diferitelor instituÅ£ii publice naÅ£ionale ÅŸi internaÅ£ionale,

Autorizaţii pentru examinarea ambulatorie a candidaţilor la obţinerea permisului de conducere şi a conducătorilor de autovehicule sau tramvaie precum şi vize anuale eliberate pe baza unui dosar şi a unei cereri a unităţii medicale solicitante,

Contractele de furnizare a laptelui praf, cu autorităţile publice locale  

FiÅŸa de magazie,

Avizul de însoÅ£ire a mărfii eliberate din magazia instituÅ£iei,

Contractele pentru deţinerea de echipament informatic, cu medicii de familie din judeţ,

Procesele verbale de predare-primire a echipamentului informatic dintre DirecÅ£ia de Sănătate Publică  ÅŸi medicii de familie,

Necesarul, borderoul, decontul, reţetele privind eliberarea de lapte praf.

Dosare deces matern ÅŸi analiza deceselor materne

Protocol de colaborare cu alte instituţii

Dosar  trimitere la tratament în străinătate.

Raportări trimestriale, anuale

Situatii de sinteză  privind realizarea indicatorilor pentru programele de sănătate

Centralizatoare trimestriale ÅŸi anuale / indicatori  specifici

Documente justificative pentru decontarea bunurilor si serviciilor în cadrul programelor

Sinteze, analize, masuri pe programe de asistenţă  medicală

 

Compartiment avize/autorizări

Registru evidenţă intrări/ieÅŸiri  avize/autorizaÅ£ii sanitare/notificări;

Formular cerere tip;

Formular memoriu tehnic tip (de specialitate):alimentatie publică,unităţi prestări servicii,unităţi nealimentare,unităţi de producţie,epidemiologie (cabinete medicale);

Formular tip- raport săptămânal/lunar;

Formular tip -declaratie referitoare la conditiile igienico-sanitare;

Formular tip –fluturaÅŸ notificare achitare tarif;

Corespondenţă cu autorităţile publice locale;

Răspuns solicitări;

Raport de activitate lunar,trimestrial,semestrial,anual;

 

Compartiment statistică ÅŸi informatică în sănătate publică

Sinteza starii de sanatate a populatiei si activitatii medico-sanitare din jud.Mures,

Raportul SAN-activitatea unitatilor sanitare(emis de Institutul National de Statistica)

19.4 Centralizatorul morbidit cabinet med fam 999.doc

19.15 Centralizatorul activitatii spitalului

MS 60 4 4 A Cap 2 activitate spital ambulator

MS 60 4 4 A Cap 3 activitate sanat spit sectie cabinet TBC

MS.60.4.2.A_Cap.1 Dare de seama principalii indicatori ai cunoasterii sanatatii

MS.60.4.4.A Cap.4 activitatea preventoriului

MS.60.4.4.A Cap.7 activitatea serviciului de ambulanta

MS.60.4.4.A Cap.9 Activitatea CTS

MS.60.4.4.A_Cap.10 Activitatea lab med legala

MS.60.4.4.A Cap.11 Activitati sanit-balneare

MS.60.4.4.A Cap.14 Cheltuielile bugetare

MS.60.4.4.A Cap.15 - personal mediu femei

MS.60.4.4.A_Cap.15-personal mediu unitati

MS.60.4.4.A Cap.15-personal mediu varsta

MS.60.4.4.A Cap.15-personal superior unitati femei

MS.60.4.4.A_Cap.15-personal superior unitati

MS.60.4.4.A_Cap.15-personal superior varsta

MS.60.4.5.A Cap.1 Dare de seama diabet

Situatia sociala a internatilor din unitatea medico sociala

Tabelul unitatii medico sociale, personal si cheltuieli

MS.60.4.4.A Cap.1 Activ cabinet medic de familie si de intrep

Fisa decesului sub un an

Fisa decesului 1 - 4 ani  

Fisa decesului perinatal

Morbiditatea si activitatea cab.med.scolar/studentesti

Anexa III A Fisa de raportare toxicomani

 

Compartiment de supraveghere epidemiologică şi control boli transmisibile:

Formular de raportare lunara a utilizarii vaccinurilor administrate populatiei la varstele prevazute in Calendarul National de Vaccinari si a utilizarii cantitatii de vaccin in luna respectiva.

Situatia      stocurilor    pentru programul / subprogramul de sanatate PN I.1 de vaccin ( sursa gratuita , sursa venituri proprii - accize , sursa buget de stat) .

Raport medical de activitate trimestriala .

Raport medical de activitate anuala.

Raport  semestrial de activitate .

Formular de raportare a rezultatelor activitatii de estimarea a acoperirii vaccinale.

Macheta indicatori fizici de eficienta si de rezultat  catre INSP –CNSCBT .

Repartitia lunara de vaccinuri  pentru cabinetele medicilor de familie. .

Centralizator lunar de utilizare a vaccinurilor de catre medicii de familie .

Macheta statistica trimestriala vaccinari , rapeluri.

Formular de raportare trimestriala a vaccinurilor efectuate in sistem public / privat la cererea beneficiarilor.

Formular de raportare trimestriala a utilizarii vaccinurilor administrate grupelor populationale la risc in cadrul PNV.

Fisa de supraveghere a reactiilor adverse postvaccinale indezirabile.

Nota de receptie a produselor.

Aviz de insotire a produselor .

Proces verbal de predare – primire materiale.

Registru unic boli transmisibile.

Registru de preluare/ predare boli transmisibile.

Fisa unica de raportare .

Fise specifice de boli transmisibile .

Fisa de supraveghere a cazului de boli transmisibile.

Rapoarte saptamanale/lunare/trimestriale/semestriale/anuale.

Fisa de investigatie epidemiologica si declarare a cazului nou de ITS.

Registru unic ITS.

Fisa de ancheta epidemiologica a cazului de boli transmisibile .

Fişa cazului de infecţie cu Clostridium difficile (ICD)

Formular de raportare săptămânală a cazurilor de ICD.

Registru EpiInfo 7 cu baza de date ICD

Fişa cazului de infecţie asociată asistenţei medicale (IAAM)

Macheta de colectare saptamanala a datelor de la unitatatile sanitare privind cazurile de   IAAM

Registrul electronic Unic de monitorizare a IAAM

FiÅŸa raportării expunerii accidentale a personalului medico-sanitar, de îngrijire ÅŸi auxiliar la produse biologice

FiÅŸa unităţii sanitare privind vaccinarea antihepatită B a personalului medico-sanitar, de îngrijire ÅŸi auxiliar

Tabel privind situaÅ£ia vaccinărilor personalului medico-sanitar în urma expunerii accidentale la produse biologice

FiÅŸa de supraveghere a cazului de infecÅ£ie nosocomială în sistem sentinelă

FiÅŸe de tulpini invazive

Centralizator tulpini invazive

Macheta de raportare a indicatorilor aferenţi PN I.5

Rapoarte de activitate trimestrială pentru infecÅ£iile nosocomiale în sistem sentinelă

Laborator de diagnostic ÅŸi investigare în sănătate publică

Registre

Protocoale

Raport ÅŸi protocol de validare

Chestionare

Cerere de analiză

Proces verbal de analiză şi evaluare

Buletin de analiză

Fisă de monitorizare

Contract prestări servicii

Diagrama de control

Grila de lucru

Plan de audit

Chestionar de audit

Raport de audit

Agendă de analiză

Tabel monitorizare

Etichete

FiÅŸe

Contract prestaţii medico sanitare

Angajament deontologic

Plan anual de instruire

Proces verbal de instruire

 

Modalităţi de contestare (Legea nr. 544 din 2001)

 

- Anexa nr. 5 Reclamatie administrativa
 
 
- Anexa nr. 8 Raspuns la reclamatia administrativa
 
 

Art. 21. - (1) Refuzul explicit sau tacit al angajatului desemnat al unei autorităţi ori instituţii publice pentru aplicarea prevederilor prezentei legi constituie abatere şi atrage răspunderea disciplinară a celui vinovat.
(2) Împotriva refuzului prevăzut la alin. (1) se poate depune reclamaţie la conducătorul autorităţii sau al instituţiei publice respective în termen de 30 de zile de la luarea la cunoştinţă de către persoana lezată.
(3) Dacă după cercetarea administrativă reclamaţia se dovedeşte întemeiată, răspunsul se transmite persoanei lezate în termen de 15 zile de la depunerea reclamaţiei şi va conţine atât informaţiile de interes public solicitate iniţial, cât şi menţionarea sancţiunilor disciplinare luate împotriva celui vinovat.
Art. 22. - (1) În cazul în care o persoană se consideră vătămată în drepturile sale, prevăzute în prezenta lege, aceasta poate face plângere la secţia de contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul autorităţii ori al instituţiei publice. Plîngerea se face în termen de 30 de zile de la data expirării termenului prevăzut la art. 7.
(2) Instanţa poate obliga autoritatea sau instituţia publică să furnizeze informaţiile de interes public solicitate şi să plătească daune morale şi/sau patrimoniale.
(3) Hotărârea tribunalului este supusă recursului.
(4) Decizia Curţii de apel este definitivă şi irevocabilă.
(5) Atât plângerea, cât şi recursul se judecă în instanţă, în procedură de urgenţă, şi sunt scutite de taxă de timbru.

Our website is protected by DMC Firewall!